Recensie Emily, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
17/04/25
14
1
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3570235-emily
Totale kosten (in euro)
250
Aan de hand van deze topic gekozen om maar een korte review te schrijven.

Afspraak maken met Emily ging heel snel en gemakkelijk. Van tevoren had ik gevraagd of we een videocall konden doen, en dat vond ze prima. Ze liet de prijs van een Uber zien en stelde zelf voor om de kosten 50/50 te betalen. Ik betaalde vooraf 50% en bij aankomst het resterende bedrag. Normaal ben ik geen fan van vooruit betalen, maar voor een kleine 20 euro vond ik het de gok waard. Ik ben immers toch al op de gok toer, want er waren geen reviews over haar te vinden.

Ik vind het persoonlijk altijd prettig als een dame in normale kleding arriveert, en gelukkig was dat bij haar ook het geval. Eenmaal binnen merkte ik al snel dat haar Engels niet heel goed was. Voor degene die graag een gesprek willen voeren: in het Engels kom je niet heel ver, al deed ze wel duidelijk haar best. Na betaling zijn we begonnen met de services. Daar ga ik niet inhoudelijk op in, omdat ik dat nogal subjectief vind. Voor mij was het in ieder geval naar volle tevredenheid. Zonder dat we dat hadden afgesproken, had ze zelfs leuke lingerie aangetrokken

Voor herhaling vatbaar? Zeker. Hoewel ik meestal altijd juist leuk vind om weer iets anders te proberen.

- Snel kunnen afspreken;
- Had niet het idee dat ik met een boeker aan het appen was;
- Kan matig engels;
- Aardige dame;
- Betrouwbaar;
- Ze lijkt op de foto's & is niet bewerkt;
- Niet al te duur.

Terug
Bovenaan Onderaan