Recensie Emily, Vlissingen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje de zeeuw

Vaste klant
199
19/08/22
140
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/vlissingen/8266465-emily
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht op bekend adres in Vlissingen. Vlot afspraak gemaakt via app.
Redelijk knappe meid. Spreekt een beetje Engels zegt zelf Roemeens te zijn. Is eerder bedeesd en verlegen.
Is weinig actief. Wil absoluut niet zoenen. Was eenmalig.
 
In de advertentie staat dat ze Turks is. Als ze zelf al niet weet waar ze vandaan komt en op basis van bovenstaande recensie, denk ik dat ik maar pas. Bedankt voor de waarschuwing.
 
Ik denk dat de advertenties door iemand anders worden gemaakt. En denk dat die vrouwen geen idee wat en waar er geadverteerd word. Laar staan wat er inhoudelijk in staat.
 
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8266465-emily
Totale kosten (in euro)
0.00
Deze dame van de week bezocht in Vlissingen. Ze ontvangt in een slecht onderhouden pand nabij het centrum. Afspreken ging vlot via de wel bekende whatsapp.
Ik kreeg gelijk het adres er bij wat heel vaak pas gegeven word als je pas in de straat bent.
De dame was slecht geleed en kon ook geen woord Engels. Voor de ramen hingen wat lappen wat door moest gaan voor een gordijn. Ik heb haar wat vragen gesteld maar daar kon ze niets van verstaan. Het enige wat er uit kwam was 'Standaard priz". Ik heb dan ook besloten om geen van haar diensten gebruik te maken.


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan