Recensie Emma, Brugge 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knuffelbeer

Newbie
6
23/03/22
4
1
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/overheerlijke-massage.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze dame is zeer vriendelijk en doet niet aan sex maar dit miste ik zeker niet.
De erotische massage was heerlijk.
 
Laatst bewerkt:
Waar ontvangt ze ergens? Bekijk deze al een tijdje maar nog nooit geweest. Jammer dat er geen gezicht bij staat want ze lijkt me wel knap.
120 euro voor 60min massage wel naar de hoge kant ivm andere dames maar als het effectief een vlaamse is en de foto's kloppen...
 
Vroeger ook een keertje bijgeweest in Sint Martens Latem achter een huis een bijgebouw , koude douche was er wel dat herinner ik me nog goed.

Ma massage was wel goed en handjob ook. Mooie naturel vrouw met mooie vormen en mooie borsten die lekker aanvoelen bij body 2 body massage en in de hand ook even gehad .
Zou wel eens weer gaan in de toekomst.
 
Vroeger ook een keertje bijgeweest in Sint Martens Latem achter een huis een bijgebouw , koude douche was er wel dat herinner ik me nog goed.

Ma massage was wel goed en handjob ook. Mooie naturel vrouw met mooie vormen en mooie borsten die lekker aanvoelen bij body 2 body massage en in de hand ook even gehad .
Zou wel eens weer gaan in de toekomst.
Nu ontvangen in een prachtige residentie in Brugge.Heerlijke B2B met veel plagen.Een TOP voor de prijs.
 
Als ik dichterbij zou wonen dan zou ik vaker langs gaan. Dit is een zalige vrouw die vriendelijk en aangenaam in de omgang is. Massages zijn van het beste wat je kan verwachten. Die zalige borsten ...
 
Is afwerking pijpen mogelijk ?
Beste,

Is echt een topper !!
Ik bef zeer graag en ik mocht haar heeltijd beffen en vinger. Tongzoenen zeker geen probleem. Ze houdt ook heel erg van aan de tepels te zuigen. Toen ik op voorhand voor vroeg of pijpen kon zei ze neen.
Maar toen ik bij haar was en we hadden gedaan met het voorspel en ging eindigen met happy end begon ze me plots heel diep te pijpen.
En ik vroeg haar waarom ze het nu wel deed en ze zei omdat ze niet wist dat ik zo een lekker … had.
Wil zeker nog terug maar neemt niet meer op als ik bel😔.

Iemand nog bij haar geweest?

Groeten Bas
 
Zo te zien bestaat het concept uit een combinatie van voorspel en massage.
Bij sommigen bestaat dit voorspel uit tz, vingeren en beffen, waar ze zelf van geniet. Juist?
Daarna heerlijk erotische massage die zodanig goed is dat je de sex met haar niet mist. Hierbij meestal manuele afwerking en voor de happy few een goede pijpbeurt

Klopt dit een beetje?
 
Ik weet niet of ze je een pijpbeurt zal aanbieden,
Ben er 1 keer geweest en via sms gevraagd of er iets meer mogelijk is op een 2e afspraak en was niet mogelijk.
Ik denk betangs dat ik ook een mooien heb 😂
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al twee keer bij Emma geweest, mooie verschijning wel wat minder slank dan op haar foto's. Leuke ervaring en goed in wat ze doet. Afgesproken via sms.
Verloop was beide keren hetzelfde. Kort verfrissen in de badkamer, zij wacht in de kamer.
Massage op massagetafel, eerst op de buik wat voor mij wel wat minder lang mag duren. Wel veel aandacht voor de schouders en rug, wat wel deugd doet als je pijntjes hebt :)
Ze teased wel heel gericht en op de goede momenten, ze weet waarmee ze bezig is.
1/4 van de massage dan de voorkant, bij het tweede afspraakje haar gevingerd en ze was wel goed nat dus denk dat ze wel van het gebeuren geniet ook.
Nadien kan je douchen en na een uur (waarvan 45min massage) terug buiten. Dus ze neemt zeker de tijd. Ik ga nog wel eens terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan