Recensie Emma, Brussel, Aarschotstraat 206 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Wandelaar
90
11/11/21
116
19
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Net voor kerst besloten een laatste wandeling te maken van het jaar. Telkens had ik aandacht voor deze dame, maar steeds bleken er te veel andere alternatieven in de straat. Volgens een wandelaar op het Franstalig forum heet ze Emma (terwijl ik Elena heb verstaan).

Ze is één van de makkelijkst te herkennen raamdames door haar zwart krullend haar. Ze is slank en twerkt vaak met haar bolle kont om klanten te lokken. Soms draagt ze ook een soort kimono over haart zwarte lingerie. Ze is afkomstig van Albanië en is 30 jaar.

Het was enkele dagen voor kerst en het was desolaat. Geen sfeer en amper werkende dames. Diegenen die werkten hadden het dan ook heel erg druk. Ik heb haar twee keer gepasseerd en de laatste keer liet ze net een schijnbaar erg tevreden klant buiten. Ik had dus geen reden meer om haar niet te bezoeken!

Ze is heel erg vriendelijk en het pand is vrij degelijk. Toen ik me had opgefrist kwam ze de kamer binnen en begon ze eraan. Al vrij snel ging het rubbertje erom en begon ze te pijpen. Het was oké, maar niet memorabel. Toch zat de sfeer goed en voelde je dat er geen haast was. Na een paar minuten ging zij on top, maar het was pas tijdens doggy dat het echt leuk werd. Blijkbaar haar favoriete standje en ik mocht goed en stevig doorpompen. Daarna overgegaan op missionaris en de climax beleefd tijdens een tweede keer doggy.

Op zich een heel degelijke service zonder echte tijdsdruk. De dame doet ook moeite om na te praten en ze heeft zich ook opgefrist na de beurt. Ze wil je zeker niet zo snel mogelijk afwerken. Herhalingsgevaar is voor mij klein door de andere persoonlijke favorieten in de straat. Zelf aarzelde ik haar te bezoeken aangezien er geen reviews waren, maar ik kwam absoluut niet bedrogen uit.
 
Emma is de blonde Albanese die vaak naast de zwartkrullende dame staat, tenzij ze allebei Emma heten.
De blonde is megageil en ben vaste klant maar al een tijdje niet meer gezien.
Iemand meer info? Of ook al bij haar geweest?
 
Emma is de blonde Albanese die vaak naast de zwartkrullende dame staat, tenzij ze allebei Emma heten.
De blonde is megageil en ben vaste klant maar al een tijdje niet meer gezien.
Iemand meer info? Of ook al bij haar geweest?

Ja hoor. Vandaag was de blonde Emma aanwezig! heb jij een idee tot hoe laat haar shift gaat?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik bezocht hem een paar maanden geleden. Het positieve is dat ze zo veel kwijlt als ze zuigt, waar ik dol op ben, en zich in 69 laat vingeren. En perfecte sociale tijd. Aan de andere kant is de rest niet erg goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan