Recensie Emma, BtoB Eindhoven (Voorheen CestlaVie Weert) 4,17 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.438
30/06/21
1.661
123
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/weert/539853-emma
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Emma voor het eerst bezocht, (eigenlijk niet eerder opgevallen/gezien op Kinky.nl,) massage eerder vandaag nam onvoldoende "spanning" weg en zodoende m'n heil elders gezocht.
Regionaal "gerecht" dus eigenlijk. ;)
Als eerste valt op dat de foto's haar geen recht doen, meisje is echt mooier en slanker dan wat je op de advertentie ziet, geen onprettige verrassing dus. 🥰

Date zelf was goed te noemen ondanks, of dankzij? haar gebrek aan initiatief! Dat liet ze geheel aan mij om in te vullen, zoenen ging wel meteen als eerste goed.
Ook aangegeven waar ik vooral van hou en hoe ik dat graag zie ingevuld worden.
Ze liet zich na een 10-tal minuten zoenen/aftasten uitgebreid oraal en manueel verwennen, kreeg/zag goede/gewenste respons hoewel ze zelf (vrijwel) stil bleef, stille genietster?? Liet ze zich ook lang welgevallen, vond het zelf na een poosje toch beter om in 69 over te gaan waarop ik een lekker sensuele, langzame en lekkere pijpbeurt kreeg, helaas "buiten beeld".
Liep blijkbaar een alarm af wat aankomend einde aangaf dus al 50 minuten in touw geweest? Time flies........, 🙈

Wel nog tijd voor een condoom en 1 standje, zij on-top en wat ik al gevoeld had klopte, poesje is érg strak, enige voorzichtigheid met binnenkomen was nodig maar lukte wel, voor het eerst blij met het condoom anders was ik meteen afgegaan vermoedelijk. Nu nog even kunnen genieten, ondertussen nog lekker zoenend naar finish gewerkt die ook niet uit kon blijven......, goed/heftig orgasme was mijn deel en nog net binnen de tijd.

Heel goede ervaring dus, het gegiechel na opmerkingen of vragen had ook zo z'n charme, dame is echt geen onervaren puber, klonk soms wel beetje zo.
Herhaling gaat er zeker wel komen, zal dan ook meer initiatief bij haar leggen. 😺
 
ben inmiddels ook meerdere keren bij emma geweest. de tijd vliegt indd snel voorbij maar wat is het toch een heerlijke speelse meid waarmee alles kan en gelukkig ook geen hele waslijst aan extra's zoals ik de laatste tijd regelmatig bij andere clubs heb gekregen. emma is nog jong en komt gewoon uit de omgeving kijk er elke keer weer naar uit als ze aanwezig
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de positieve berichten hier, heb ik Emma gisteren ook eens bezocht.
Een leuke lieve mooie dame, kwam me wel een beetje timide over.
Ze laat het initiatief aan de klant over, iets meer zelf initiatief vindt ik persoonlijk wel prettiger.
Dat zal bij het volgende bezoek misschien wel anders zijn omdat ze me dan al een beetje kent.
Het pijpwerk was wel lekker maar daar had ik haar wat meer in kunnen aangeven wat ik nog lekkerder vindt.
Ze is zoals eerder beschreven een stille genietster, want tijdens mijn orale verwennerij hoor je haar zachte kreuntjes en haar lichaam wat subtiele
schokjes wat voor mij toch een teken was dat ze ervan genoot.
En wat heeft ze ook een lekker poesje om te likken:sneaky:
Het intieme gedeelte was na cowgirl en doggy het kruit snel verschoten mede dankzij haar krappe poesje.
Tijdens de pauze kwam ik erachter dat we qua muzieksmaak op dezelfde lijn zitten.
Om m'n 2e keer te komen vroeg ik haar of ze mijn tepels wou likken en ik haar tegelijkertijd kon vingeren om me dan zelf klaar te trekken (mijn fetisj)
Ook dat was geen probleem en tevreden huiswaarts gegaan.
Het is zeker een dame waar ik binnenkort nog eens een bezoek aan breng:giggle:
 
Vandaag op herhaling geweest.
Het timide en afwachtende is niet minder geworden helaas.
Alleen het zoenen/tongzoenen doet ze uit zichzelf wel en goed ook.
Voor de rest moet je zelf het voortouw nemen helaas. :censored:
Wel een eindschot gehaald maar gaat voor het laatst zijn geweest. 🤫
 
Ik heb gisteren Emma ook een bezoekje gebracht.
Helaas moet ik me aansluiten bij de berichtgeving van Motormaf.
Het is een leuke lieve dame, maar ook voor mij blijft het bij 2 bezoeken.
In tegenstelling wat in haar advertentie op kinky staat ontvangt ze alleen nog maar op
donderdag en zaterdag van 11 tot 19 uur.
 
Hoi,

Speciaal voor deze dame heb ik een account gemaakt, ik ben van plan om een afspraak te maken voor aankomende donderdag. Ik zal mijn ervaringen delen.

Ondanks de wat tegenvallende tweede bezoeken waarover ik hier lees spreekt de advertentie me erg aan. Ik ben niet zo'n bedreven wandelaar en dit is de eerste dame waarvan ik denk, daar rij ik een stukje voor om.

De foto's zien er goed uit, zijn ze recent? Is de dame echt 21? Ik moet er een goede 45min voor rijden, is het de moeite? Ik hou wel van een beetje timide.

Groet!
 
Of ze echt 21 is?
Niet gevraagd, zou ook 23 kunnen zijn, of 19?
Ziet er jong en strak uit, initiatief moet van jou komen iig. 😋
Dank voor je input! Initiatief van mijn kant is geen probleem. Met het risico van teveel informatie: ik ben op vrij late leeftijd pas sexueel actief geworden, dus een groen blaadje is helemaal nieuw voor mij, vandaar. Als ze een beetje doet knuffelen en tongzoenen, en zich laat likken, ben ik snel tevreden. Als ze maar niet een hele waslijst heeft van dingen die ze niet wil, dan wil ik de boel wel aansturen.
 
Nou de afspraak is gemaakt, donderdag volgt als het goed is mijn recensie.

Best wel spannend, heb weinig wandelervaring en dit is de eerste keer dat ik een dame uitzoek en er op plan ipv kijken wat er nu binnen rijafstand beschikbaar is en een gok waag. Het is nooit de geile huisvrouw uit de advertentie, altijd de zuidamerikaanse afwerkster...
 
Nou, dat was een bittere teleurstelling - ze was er niet! Ivm prive omstandigheden werkt ze vandaag niet maar morgen. Dus dat was heel jammer, ook zonde van de reis. Ik weet niet of ik het er nog eens op waag, misschien over een paar weken als ik het geregeld kan krijgen met een vrije dag etc. Balen dat ze me het niet vantevoren konden laten weten, maar ze bellen niet met klanten ivm de mogelijke thuissituatie.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb het toch nog maar een keer geprobeerd, de foto's en de gedachte aan een popje zoals zij lieten me niet los. En ik ben blij dat ik het gedaan heb! Wat is Emma een leuke, lieve meid. Een heerlijk lichaam, een lieve lach, en laten we wel wezen want daar komen we voor, een heerlijk strak poesje.

Ik had een kleinigheidje voor haar meegebracht (chocolaatjes) wat ze wel kon waarderen. Eerst heb ik haar lichaam uitgebreid verkend, ze is erg slank, heeft mooie kleine borsten en een lekker kontje. Hygiene was perfect. We hebben wat standjes gedaan en in een rustpauze lekker wat gekletst en geknuffeld. Nog een standje daarna, wat meer voor de vorm was want ik was bekaf.

Wat is ze strak zeg, als je eruit gaat lijkt het wel of ze je vasthoudt... En cowgirl doet ze ge-wel-dig, dat leuke snoetje boven je terwijl ze enthousiast stuitert! Ik ga zeker nog eens terug.

Als ik één minpuntje zou moeten noemen dan zou ik zeggen dat ze wat passief is, maar dat stond ook al in de andere reviews en dat is denk ik gewoon hoe ze is. Jea mag gewoon aangeven wat je wil, dan giechelt ze en doet het. Dus eigenlijk best wel schattig.

Emma, je zal het hier niet lezen, maar je bent een schatje. Tot snel!
 
Vandaag een tweede bezoekje gebracht. Alweer een eerste ervaring: terugkomen bij een dame waar ik al eens geweest was! Ik vond het nog net zo leuk als de eerste keer. Er gaat inderdaad niet veel initiatief van uit, maar ergens vind ik dat niet erg. Van de ene kant omdat het ook gaat om wat ík wil (cru gezegd maar het is uiteindelijk wel zo) en zo komt ze nog jonger over. Ik wilde bijna zeggen, jonger en onschuldiger, maar da's niet zo, onschuldig is ze zeker niet. Volgende bezoekje gaat er zeker komen.
 
Vandaag voor de derde keer geweest in iets meer dan twee weken. En voor de derde keer een heerlijke ervaring. Ik ga voorlopig even nergens anders meer heen. De vorige keren had ik het idee dat ik zoveel mogelijk standjes en handelingen moest doen om optimaal van haar te genieten, deze keer wilde ik vooral rustig aan doen. Dus het repertoire was wat beperkter maar ik genoot er niet minder van. Jammer dat ze niet echt aangeeft wat ze zélf lekker vindt, maar als ik zou moeten gokken dan denk ik dat ze langzaam en rustig beffen wel kan waarderen. Ik zelf vind cowgirl het fijnst, hoe ze je daarbij in de ogen kijkt, heerlijk!

Wordt een dure hobby zo. Maar niet duurder dan elke week een paar schoenen en elke maand een handtas, denk ik dan maar.
 
Het is aan te raden om van tevoren te bellen of ze er is. Stond afgelopen week voor niks aan de deur. Uitbater zei kom over paar uur later terug dan is ze er zeker. Gelukkig heb ik toen wel gebeld om te vragen of ze er was. Anders voor de 2de keer voor jan lul daar gestaan. ze was later wel aanwezig maar 2x heen en weer had ik net zo goed gelijk naar Amsterdam kunnen rijden.
 
Het is aan te raden om van tevoren te bellen of ze er is. Stond afgelopen week voor niks aan de deur. Uitbater zei kom over paar uur later terug dan is ze er zeker. Gelukkig heb ik toen wel gebeld om te vragen of ze er was. Anders voor de 2de keer voor jan lul daar gestaan. ze was later wel aanwezig maar 2x heen en weer had ik net zo goed gelijk naar Amsterdam kunnen rijden.
Da's de pech die je kan hebben. Ik had een afspraak de eerste keer dat ik haar bezocht, en toen was ze er ook niet. Persoonlijke omstandigheden, kan gebeuren. Jij kon dezelfde dag nog terecht, ik moest een week wachten. Maar het was het absoluut waard, ik ben in korte tijd meerdere keren terug geweest. Ik ben een Emma fan geworden en zoek voorlopig even niet verder. Hoe vond je haar?
 
Vandaag gebeld en gecontroleerd of Emma aanwezig was en tot mijn vreugde was ze beschikbaar en ben ik ernaar toe gereden.

Ik sluit mij aan bij de overige berichten, de foto's doen haar geen recht toe, ze is het echt een stuk knapper! Ze is inderdaad klein van stuk met schattige kleine borsten. Tongzoenen doet ze heerlijk en initiatief lijkt ze iets meer te nemen als ik naar de overige berichten hier kijk.

Ze is inderdaad wel een stille genieter maar zachte kreunen komen er zeker uit. Pijpen zonder condoom doet ze lekker en moest me inhouden om niet te snel te komen.

Uiteindelijk nog gezellig met haar gesproken en moet zeggen.. het herhaalgevaar is er zeker, ik ga haar weder zien
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Emma nog een aantal keer bezocht aangezien ze toch wel erg lekker is.
Eigen initiatief is er nog steeds niet echt, voor de rest is het wel volop genieten van deze leuke meid.
C'est la Vie heeft wel de prijzen ietsje verhoogd, nog steeds goed te doen gelukkig. 🤑
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
105
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
op basis van de bovenstaande reviews ook een keer met deze dame gewandeld.

Helaas voor mij echt te passief. Ze vond alles wel goed, maar helemaal geen beleving of plezier. Ook bij vragen wat ze zelf prettig vond, helemaal geen reacties.

mooie meid, jong met heerlijk lijf, maar zonder passie en voor mij daarom geen herhalingsgevaar.

groeten

Wandelvrind
 
Voor mij geen herhaling bij deze dame. Ze ziet er goed uit dat wel.
Een lekkere tengere meid met mooie kleine borstjes. Alleen de hygiëne laat te wensen over. Ze wastte zichzelf niet en ik hoefde me ook niet te wassen. Terwijl ze toch pijpte zonder condoom.
Zoenen was erg terughoudend. Echt actief is ze niet helaas. Erg jammer want qua uiterlijk is ze wel een lekker ding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan