Recensie Emma, Helmond 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Investigabiles

Stamgast
Forumpionier
322
22/07/21
353
16
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/helmond/3096270-emma
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen week bij deze dame langs gegaan. App contact verliep vlot. Ondanks de prijs toch afgesproken voor 30 min a 150€. De nood was hoog.

Na aankomst nogmaals het huisnummer gevraagd. Deur ging open en opzicht een leuke verschijning met mooie ogen. Buitenlands afkomst, maar getogen in Nederland. Ze keek wel een beetje vaag uit haar ogen. Huis was best een rommeltje.

Tja, wat kan ik erover schrijven. De daad gebeurde op de bank. Broek uit en ze begon me te pijpen. Na paar minuten pakte ze een condoom, maar ik gaf aan dat we nog tijd genoeg hadden. Na een tijdje condoom omgedaan en zij kwam op me zitten. Zeer strakke meid en ging er met veel glijmiddel zeer moeilijk in. Na een paar minuten zag ik dat er bloed aan het condoom zat (stoten ging totaal niet zo strak was ze). Of ze gescheurd was geen idee. Ik snel naar de badkamer en mezelf schoongemaakt, verder geen doekjes te vinden. Niet heel fijn.

Uiteindelijk gevraagd of ze me wilde klaar pijpen. Cim mocht niet. Pijpen qua gevoel kan ze wel goed en gevolg dat ik over mn eigen buik kwam met haar trekwerk en tegelijk ging de deurbel. Doekjes nergens te vinden.

Al met al, prima date. Geen herhalingsgevaar, omdat ik haar toch niet kan neuken. Als je een te dikke lul hebt kan je deze dame beter mijden. Voor alleen pijpen is 150 te duur en in mijn optiek heeft ze hulp nodig voordat ze in de verkeerde handen terechtkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan