Recensie Emma, Maison Monty, Rijswijk 2,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Milan22

Newbie
2
08/04/22
5
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/emma/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze week bij Emma langsgeweest van Maison Monty. Lief kleine dame met een knap gezicht en geweldig figuur.

Werkt daar nu 1 week dus nieuwe aanwinst met enige verbeterpunten. Kijkt helaas continue naar haar mobiel of de tijd om is en het is maar 1x komen (hoewel de site aangeeft dat je voor de tijd betaald en niet de keren) geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Deze week bij Emma langsgeweest van Maison Monty. Lief kleine dame met een knap gezicht en geweldig figuur.

Werkt daar nu 1 week dus nieuwe aanwinst met enige verbeterpunten. Kijkt helaas continue naar haar mobiel of de tijd om is en het is maar 1x komen (hoewel de site aangeeft dat je voor de tijd betaald en niet de keren) geen herhalingsgevaar.
Je geeft zoenen 1 ster. Doet ze überhaupt aan zoenen? Was het slecht of geef je 1 ster omdat ze het niet deed?

Ik heb haar een keer gezien daar en wil haar heeeel graag bezoeken…mits de service goed is natuurlijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/emma/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zelfde ervaring. Mooi meisje met een heerlijk lichaam, maar afstandelijk en zakelijk. Zoenen deed ze niet. Jammer maar geen herhalingsgevaar.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/emma/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week, ondanks de negatieve recensies, een bezocht gebracht aan Emma. Een nieuw meisje bij MM. Ze deed me qua uiterlijk heel erg denken aan Sienna van Diane's Secret.

Ze is een heel erg mooi meisje, met een klein maar superfijn kontje, mooie kleine uitstekende tieten. Haar uiterlijk is heel erg mooi, maar daar is helaas alles mee gezegd.. De heren boven mij hadden gelijk. Ik had beter moeten weten, maar haar uiterlijk trok me heel erg en ik wilde het toch nog proberen. Misschien helpt nóg een negatieve recensie alle twijfelaars hier. Misschien hadden we allemaal geen klik heren, dat kan natuurlijk ook, maar lijkt me wel sterk nu.

Bij binnenkomst was ze al zeer afstandelijk, moest mn pik wassen en ze keek maar een beetje op haar telefoon. Ze ging toen een kwartier mijn lul inspecteren, haha.

Terwijl die nog slap was, een condoom eroverheen. Man man man. Pijpbeurt was een van de slechtste pijpbeurten ooit. Zonder gevoel, steeds 2 kleine "happen" en weer stoppen en kijken naar mijn lul. Mocht wel aan dr poesje en tieten zitten en verder niks. Heb toen maar het condoom afgedaan en even laten aftrekken tot die stijf werd. Daarna weer condoom erop en even doggy gepakt. Ze lijkt net een pop. Geen gevoel, geen geluid, niks. Ohja, wel een hele vette dikke klodder glijmiddel. Ik voelde bijna niks. Ik kwam dan ook puur klaar door steeds naar haar mooie lichaam te kijken, niet zozeer om wat ik voelde.

Zoenen mocht niet, kreeg 2 kusjes op mn mond en dat was het. Echt praten deed ze niet, ze was ook niet echt vriendelijk ofso, maar echt zakelijk in zijn puurste vorm.

Erg slechte service, niet gewend bij MM. Ze past wel bij MM met haar uiterlijk, maar haar service totaal niet. Zij zal het dan denk ik ook niet lang volhouden bij MM. Daarnaast denk ik niet dat ze Arabisch is, ook al lijkt ze dat wel (ze zei zelf half Arabisch).

Heren, wees gewaarschuwd, jullie kunnen het natuurlijk toch nog proberen zoals ik, maar ik denk dat ook jullie bezoek gaat tegenvallen. Voor alle twijfelaars: ga naar MILA. Ik hoop ook een bijdrage te hebben geleverd, in de zin van een negatieve recensie ipv een positieve.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/emma/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik wou dat ik dit topic had gelezen voordat ik met Emma naar de kamer was gegaan. Zelden heb ik zo'n sof meegemaakt. Ik had voor een uur geboekt, maar stond binnen een half uur weer buiten.

Emma doet niks, wil niks, vind niks fijn, vind niks leuk en ligt er maar een beetje passief bij. Ze lag er mooi te wezen, zo kun je het eigenlijk het best samenvatten. Gezegd moet ook dat ze inderdaad bloedmooi is. Ze ziet er waanzinnig mooi uit. Helaas vond ik haar op de kamer koud en afstandelijk; eigenlijk precies zoals de heren voor mij hebben beschreven. Zoenen deed ze überhaupt niet, maar dat had ze van tevoren wel eerlijk aangegeven voordat we naar de kamer geven, dus dat wist ik. Maar op de kamer kwam ik erachter dat ik haar niet eens op de wang mocht zoenen, want ze wil geen aanrakingen aan haar gezicht. Kussen in de nek mocht dan wel, waar ze levenloos bij blijft liggen, zonder enige reactie. Net zoals wanneer je haar borsten kust, likt of aanraakt: op geen enkel moment komt er ook maar enige respons. Uit zichzelf ging ze al helemaal niet mij van wat voorspel voorzien, dus heb ik daar expliciet om gevraagd. Haar antwoord was dat ze er niet van hield om zelf iemands' lichaam te zoenen.

Binnen vijf minuten waren we daarom al met oraal bezig. Het pijpen was precies zoals iemand voor mij het heeft beschreven: twee halen op en neer met de mond en daarna er, slecht en gevoelloos aan trekkend, er naar kijken. Weer twee halen en de mond er weer af, etc. Wonderwel ben ik toch hard geworden, doordat ik ondertussen aan haar mooie borsten kon zitten en binnen een paar minuten waren we al aan het neuken. Want ja, als er geen voorspel, opbouw, chemie of klik mogelijk is, dan maar dóór. Intiem was nog het beste van deze date, puur doordat ze zo mooi is en je in missio dus een heel opwindend uitzicht hebt, en doordat ze lekker strak voelt. Ik ben klaargekomen, waarna ik was tissues toegeworpen kreeg, waarmee ik zelf de condoom kon verwijderen en opruimen en Emma zelf voor vijf minuten naar het toilet verdween.

Voor een vluggertje zou ik Emma wel aanraden, dat kan bij Maison Monty (15 min), maar daarvoor kun je net zo goed naar een raambuurt en daar krijg je dezelfde 'service'. Ik ga juist naar een privéhuis omdat ik wat méér zoek dan dat. Helaas heb ik dat bij Emma niet gevonden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/emma/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eens met de bovenstaande reactie. Vaak oude onaantrekkelijke kerels en tjah, niet elke dame kan faken dat ze daarvan geniet. Ik heb haar ook bezocht en viel me erg mee. Is gewoon een prachtig popje en erg vriendelijk.

Ze leek me wat onervaren (zit denk ik nog niet zo lang in deze business), maar dat is ok. Ik gun haar de tijd om te leren en weet je, ik heb wel sex met een prachtig meisje. Intiem was heerlijk in elk geval.

Ze doet absoluut niet aan tongzoenen mjah dat is ok, haar keuze en dat respecteer ik.

Herhalingsgevaar? Niet zeker nog; ik vind tongzoenen wel belangrijk. Daartegen vind ik haar erg aantrekkelijk en lief, dus weet het nog niet. De date was in elk geval prima.
 
Wel bijzonder dat een Arabisch iemand de niet Arabische naam Emma voert.
Voor de rest benieuwd of er nog andere recensies zijn,er is 1 iemand enthousiast en de rest vindt haar bagger.
 
Ik ben een tijd geleden voor de 2e keer bij haar geweest. Ik dacht laat ik haar een 2e kans geven. Had ik beter niet kunnen doen. Het was nog erger dan de 1e keer. Ze was ongeduldig, ze hield mij van haar af met haar handen en wist vervolgens niet hoe snel ze weg kon komen toen ik klaar was. Heb vervolgens ook bij de gastvrouw geklaagd erover.
 
Ik ben een tijd geleden voor de 2e keer bij haar geweest. Ik dacht laat ik haar een 2e kans geven. Had ik beter niet kunnen doen. Het was nog erger dan de 1e keer. Ze was ongeduldig, ze hield mij van haar af met haar handen en wist vervolgens niet hoe snel ze weg kon komen toen ik klaar was. Heb vervolgens ook bij de gastvrouw geklaagd erover.
Heel goed dat je geklaagt hebt! Voor de gastvrouw ook omdat ze diensten aanbied die ze niet waar maakt.
maison monty kan deze klachten niet negeren.
ik heb ook 5 jaar geleden zoiets meegemaakt en ik werd serieus gehoord....kreeg zelf mijn geld terug.
Als de gastvrouw niks weet ...hun naam komt niet ten goede als er zo een mokkel tussen zit.
Dus absoluut klagen als de beloofde diensten niet worden waargemaakt....
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.maisonmonty.nl/portfolio-item/emma/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een teleurstellende ervaring met Emma wil ik graag toevoegen aan de waarschuwingen hier. Ik had een afspraak gemaakt voor een uur + bad, 160 euro afgetikt, alles goed en wel. Stipt op tijd kon ik na een paar minuutjes wachten doorlopen. Emma moest eerst nog wel even badschuim etc. pakken maar dat ging redelijk vlot. Hoewel afstandelijk stelde ze wel allerlei vragen, en aangezien ik geklets altijd wel leuk vind had ik geen problemen om een gesprek aan te gaan. 10 minuten later was het bad eindelijk vol en kropen we erin. Daar waren we eigenlijk vooral aan het praten hoewel ze na een tijdje een beetje mijn benen begon te masseren (lees: zachtjes knijpen) en na nog eens 5 minuten stelde ik voor om uit bad te gaan.

Ook toen bleef het vragen stellen maar doorgaan, maargoed, ze moest nog het bed opmaken dus dat duurde ook nog even. Eindelijk op bed begon ze me een beetje af te trekken en al gauw ging het condoom erom. Precies zoals beschreven neemt Emma hem 2 seconden in haar mond, trekt vervolgens 5 seconden en neemt hem dan weer 2 seconden in haar mond etc. Na wat niet meer dan 3 minuten kan zijn besloot ze kennelijk dat het genoeg was, smeerde een flinke klodder glijmiddel op mijn lul en begon erop te zitten, na een tijdje stelde ik voor om in missionaris verder te gaan. Emma kreunt flink, is redelijk knap en de seks is best goed, maar nog altijd erg afstandelijk. Ik was wel ontzettend opgewonden dus kwam snel klaar waarna ik me waste en zij ook.

Vanaf dat moment ging het van een matige ervaring naar een slechte. Emma zat aan de rand van het bed en maakte totaal geen aanstalten om ook maar enigszins bij mij in de buurt te komen, ook niet na aanraking van mij. Ondertussen bleef ze vragen stellen over van alles en nog wat en dit begon langzamerhand te irriteren. Een gesprekje is leuk maar ik zit niet bij de therapeut. Ik kreeg het idee dat Emma vooral veel vragen stelt om zoveel mogelijk tijd te rekken. Ze vroeg of ik gemasseerd wou worden. Ik moest op mn rug liggen en de "massage" was wederom vooral zacht geknijp. Toen ik vroeg hoelang we nog hadden zei ze "10 minuten" wat me verbaasde. Ik vroeg of dat voldoende tijd was voor nog een ronde maar daar kreeg ik niet echt reactie op. Terwijl Emma me door "masseerde" zag ik 5 minuten later dat er nog 15 minuten over waren. Ik had geen zin om te protesteren. Dus terwijl de vragen maar door bleven gaan gaf ik aan dat ik genoeg had van het masseren. Waarna ze zelf zei "zullen we ons dan aankleden".

Uiteindelijk 10 minuten eerder en 160 euro lichter de deur uitgewandeld, met niet meer dan 10 minuten van de tijd echt aan het seksuele gedeelte besteed. Het was niet eens dat er geen klik was ofzo, de gesprekken waren op zichzelf wel leuk, maar het lijkt erop dat Emma dit werk niks vind en dat weet ze niet goed te verbergen. Prima, maar ga dan iets anders doen. Ik ga bewust niet naar de ramen omdat ik dat niks vind en MM is eigenlijk het enige privehuis waar ik kom en ik heb er goede ervaringen. Maar de 10 minuten aan afstandelijke seks die ik hier kreeg had ik voor 30 euro ook bij de Doublet kunnen krijgen, dan maar geen geklets.
 
Laatst bewerkt:
Blijft bijzonder dat zoveel mannen hetzelfde ervaren en dat men toch denkt een ultieme ervaring te kunnen krijgen met haar door het toch te proberen. Als je daar bent, is ze ook elke keer bezet, dus genoeg klanten. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, dus achteraf dan ook niet teleurgesteld reageren als jou ervaring hetzelfde is als alle andere mannen.
 
Ze moet dus heel lekker uitzien en ze is jong en Marokkaans en daarom hopen al die kerels op de ervaring van hun leven. En voor iedereen valt het vies tegen. Maar doet dat huis dan niks met die negatieve recensies?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moet dan super lucky zijn geweest want bij mij was ze best oke? Had leuke ervaring, beffen was lekker, pijpen doet ze goed, intiem ook lekker. Ze leek ook zelf te genieten, verschillende standjes, allemaal goed. En zij is lekker klein maar met mooie borsten (dus niet plat), en lekker strak daar beneden. Ik kan normaal gesproken lang volhouden maar na 5 min voorspel, 5 min pijpen, en 5 min hard stoten kon ik het niet meer inhouden. Daarna nog kunnen kletsen over alles, relax iig. Snap de slechte recensie dus niet. Normaal zou ik het niet doen met recensies zoals hierboven. Maar gelukkig had ik toen hoge nood dat ik girlsreview niet eens had geopend :)
 
Bij Huize Sandra werkt nu een nieuwe dame die Emma heet. Zou dat misschien de Emma van MM zijn? Ze heeft nogal wat negatieve recensies, misschien daarom wel vertrokken en nu bij Huize Sandra proberen…..Ik weet het niet, maar zou zo maar kunnen. Wel vaker meegemaakt nl.
 
Nee die Emma bij HS is een andere. Vind jammer dat Emma van MM weg is. Vind haar echt super mooi, petit, mooie borsten, en echt lekker strak sex. Had haar voor de tweede keer bezocht, ook weer super. Jammer dat ze nu weg is!
 
Volgens mij worden er wel eens foto's gerecycled voor nieuwe dames.
Dit zag ik ook bij de nieuwe Tiffany van MM met foto's van een andere dame die er een tijd geleden heeft gewerkt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan