Recensie Emma, Massagesalon Groningen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
40
24/08/21
87
12
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
Aziatisch
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Voor het eerst sinds corona weer eens naar een salon geweest. Sowieso niet iets wat ik regelmatig doe. Bij deze salon was ik twee keer eerder geweest, bij Tara en Joyce. Nu was alleen een Thaise dame beschikbaar met de nickname Emma. De eigenaresse is ook Thai. Sowieso heb ik het idee dat heel veel oude dames weg zijn sinds corona.

Emma is erg speels en aardig maar niet een type waar ik normaliter een harde van zou krijgen. Ik heb gewoon niet zoveel met Thaise dames. Bij wijze van experiment (en ooit gelezen op die andere review site) gaf ik aan dat ik wilde beginnen en eindigen met een hoogtepunt. Zo heb je dubbel plezier en kun je oprecht genieten van de massage (zonder de hele tijd te denken: pak mijn lul nou maar).
Zo gezegd zo gedaan. De handjob was redelijk rechttoe rechtaan. Ik had toch iets meer creativiteit verwacht, met name mijn ballen werden grotendeels genegeerd.
De massage was prima, lekker stevig.
Maar het tweede hoogtepunt aan het eind is niet gelukt, simpelweg door een gebrek aan chemie tussen bij en Emma. De volgende keer ga ik verder van tevoren een afspraak maken zodat ik wat meer keus qua dames heb.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan