Recensie Emma/Ruby, Utrecht (vh Diemen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Adam2001

Newbie
22
25/09/22
8
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2923923-ruby
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week langs deze dame geweest. Pijpen doet ze heerlijk, intiem ook.
Praat alleen moeizaam Engels, maar met google translate geen probleem.
€80 voor een half uur zeker geen kloken kijker.
Dat is inclusief pzc , cim , zoenen en beffen.

Zeker een aanrader en de herhalingsgevaar is groot.
 
Adam2001 heeft een leuke date gehad zegt ie, positieve review. Dame zit lekker dichtbij dus een berichtje gestuurd. .Ik ben niet verder gekomen dan de booker. Wilde een afspraak voor 3 kwartier maken, maar hij noemde gelijk al een hoger bedrag (120 euri) dan op haar profiel staat. Ga op zo'n moment niet in discussie maar verlies onmiddellijk mijn interesse.
 
Nzc zeker niet mogelijk, was er eigenlijk niet naar op zoek maar na het bericht hier gelezen te hebben vroeg ik het toch maar. Toen ik er voorzichtig naar vroeg wou de dame (of planner waarschijnlijk) direct de afspraak afzeggen maar ik kon toch overhalen om het door te laten gaan. Wie weet als je het in de kamer aan de dame zelf vraagt, maar dan in het spaans want in het engels zal ze het toch niet begrijpen. Ik heb er verder maar niet naar gevraagd aangezien ik geen reactie wou uitlokken.

Verder over de date zelf: Dame spreekt geen woord engels dus communicatie is nagenoeg onmogelijk, dit verpest dan verder voor mij ook veel. Ze is prachtig, zowel gezicht als lichaam, echt alles klopt aan haar. Zoenen is echter heel minimaal en zeker niet met tong. Pijpen en neuken is wel gewoon lekker maar niet bijzonder.

Ik geef haar een voldoende maar ga niet meer terug.
 
Adam in de openingpost noemt haar 1,50-1,60, ze is zeker wel wat groter hoor, 1.65 volgens haar profiel, ik denk zelf iets langer nog. Poster boven mij vindt dat fysiek alles aan haar klopt, smaken verschillen uiteraard, ik vind haar zelf wel ietwat fors gebouwd. Maar wel een lekker ding hoor. Ze mocht zich trouwens ook wel weer eens scheren.
Pijpen was lekker, neuken kwam plichtmatig op mij over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan