WHEM Emma, Sacred Touch, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag een bezoekje gebracht aan Emma,

Het was voor mij een volledig nieuwe ervaring, dus vergelijken kan ik niet.

Wat ik wel kan zeggen is dat Emma een vlotte, mooie en lieve verschijning is. Ze stelt je goed op je gemak en ze neemt te tijd voor je! Ik had me geen betere eerste ervaring met een erotische massage kunnen voorstellen.

Je wordt ontvangen in een mooi aangeklede studio, Massage gebeurt met warme olie op een nette massagetafel en indien van toepassing is het intieme moment erna op bed. Badkamer met ruime douche is aanwezig om voor/na de massage je op te frissen.

Ook afgelopen periode all-inn tantra deluxe en is inderdaad OK. Mooie, jonge blonde dame. Beschreven zoals hierboven. Eerst op massagetafel op buik rustig gewrijf. Zeer relaxerend maar wat mij betreft mocht er al iets meer teasing zijn. Dan op de rug was het zeer aangenaam erotisch gedeelte waar haar zonder beperking mocht aangeraakt worden. Voor het hoogtepunt (voorafgaand door B&B) wordt dan verplaatst naar bed.. Kleine badkamer waar vooraf opgefrist kan worden, nadien een douche.

Maar ik ben nog in november (promo periode blijkbaar) geweest waar prijs voor 90min +/- 300€ wat al vrij veel is maar voor mij nog net doenbaar (en in feite is het ook 75 min ipv 90 min, in totaal zelfs nog geen 90min binnen geweest incl douchen nadien) . Nu is prijs volgens website voor zelfde massage min 500€ wat voor mij ondanks de zeer aangename massage een bedrag is die ik jammer genoeg nooit zal betalen. Hoe aangenaam massage ook is. Benieuwd hoeveel klanten dit bedrag wil betalen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan