Recensie Emma & Samantha, Sofie Privé, Gent 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VinMe

Vaste klant
110
28/09/21
129
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een tijd lang trok Privé Sofie al mijn aandacht. Mooie dames met opties die bij privehuizen in Nederland vaak bijbetaald moeten worden en een schappelijk tarief voor trio's. Echter ligt Gent totaal niet in mijn buurt (2 uur rijden). Dus toch maar besloten om in de vakantie een dagje Gent te doen. Vooraf gebeld en een afspraak gemaakt met Samantha en Emma, de dames die mij het meeste aantrokken en toevalligerwijs allebei aanwezig en beschikbaar waren. Leek mij wel wat: een milf met een jong schattig oogend meisje.

Ruim op tijd in de stad en welkom geheten door Sofie, vervolgens werden de dames erbij geroepen en naar de kamer gegaan. Emma wordt hier omschreven als 'girl next door' en daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Ze straalt en heeft echt een lief en schattig gezichtje. Haar zou je nog zonder argwaan bij je familie kunnen voorstellen. Samantha ziet er voor haar leeftijd goed uit en komt wat ruiger en directer over.

Na het opfrissen op bed beland en van start gegaan. Emma zat al snel te pijpen waar ik met Samantha aan het zoenen was en haar grote borsten kon verwennen. Rollen omgewisseld en beide dames nog geneukt, waar ook een duo blowjob niet mag ontbreken bij een trio met twee dames. Verder was de manier van zoenen van Emma leuk, erg lekker. Kleine kusjes werden tongzoenen waarbij ze mij paar keer in het bed duwde, om vervolgens op me te klimmen en vol te zoenen.

Waarschijnlijk probeer ik volgende keer wel een andere samenstelling. Beide dames waren top maar verschillen nogal veel van elkaar. Waar je dus vaak zit te schakelen tussen de lieve gfe van Emma en de wat 'ruigere' Samantha. Verder een leuke ervaring en vooral Emma zal ik nog wel een keer bezoeken als het uitkomt.
 
Bij mij wel vol in het begin. Eenmaal de andere dame met de tong verwend dan is zoenen helemaal niet meer mogelijk. Zelfs niet met weggaan een zoen op de mond
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan