Recensie Sara / Emma, La Cloche 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WillieWorst

Stamgast
Forumpionier
277
04/07/21
282
30
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst naar dit privéhuis geweest en dat is me prima bevallen. Emma is een lief meisje van Italiaanse afkomst met mooie rondingen. Ze spreekt goed Nederlands met een accentje. Ze heeft wel veel tattoos, dat is niet te zien op de foto's. Ze is aan de ene kant rustig, maar aan de andere kant ook weer enthousiast. Bij het tongzoenen pakt ze mij vast bij mijn hoofd om tegen haar aan te drukken, dat heb ik nog niet meegemaakt. Dit is een van mijn beste ervaringen tot nu toe!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/sara-2/
Totale kosten (in euro)
120 (exl extra's)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op de bonnefooi naar La Cloche. Voornamelijk omdat ik een prijs had gewonnen. Uiteindelijk is deze vandaag niet ingewisseld, lang verhaal, maar die heb ik dan nog tegoed. Dus ik zal er binnenkort weer zijn :)

De keuze was op zich wel reuze. Best wat dames kwamen voorstellen en leuk om die gezichten die je geblurd op de site ziet even in je op te nemen. Goed voor referenties in de toekomst. Ik moet zeggen dat ik even een beetje keuzestress had, want het waren allemaal wel leuke dames, maar je moet toch een keuze maken.
Die viel op Sara; een mooie, lieve en sexy verschijning. Al bij de wastafel, waar ze mij begon te wassen, keek ze mij sensueel aan en begon te zoenen. Een leuke start. Vervolgens richting bed waar we eerst heerlijk hebben gezoend en vervolgens veel orale verwennerij; bij beiden.

Toen ging de condoom om en kwam ze op mij zitten en nadat we ook nog even missionaris hebben 'geprobeerd', op de een of ander manier wilde die condoom niet echt blijven zitten, heb ik heerlijk tegen haar aan gelegen en heeft het met haar hand afgemaakt. Het was zowel geil als eigenlijk heel lief. En dat terwijl er nergens GFE aangegeven stond.

Onlangs las ik een topic over het feit dat newbies veel te hoge sterren weggeven. Ik denk dat ik mij daar schuldig aan maak en snap de kritiek. Ik ben pas vrij recent aan het wandelen geslagen en misschien ben ik nog wat te enthousiast. Ondanks dat heb ik ook al wel wat mindere ervaringen gehad, maar in principe vind ik elke ervaring tot dusver in redelijke zin geslaagd.

Sara was voor mij zeker een goede ervaring en voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weet niet of het haar sexy body of gretige blik was maar binnen 1 seconde nadat ze was voorgesteld, begon het bloed naar beneden te stromen en was de keus gemaakt.

Douchen, het extra pakket (eu80 voor pzc, tz en beffen) afgetikt en de pret kon beginnen.

Staand foreplay ging gaandeweg over in een aardig diepe sloppy blowjob
Na de vinger/bef sessie was glijmiddel niet meer nodig voor de diverse sex posities
(Edging) handjob was bovengemiddeld goed

Naderhand nog wat smalltalk en het pand weer verlaten.
Heb me al met al goed met haar (en d'r aanstekelige lach) vermaakt
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan