Emma, Venus, Hamminkeln

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Greg

Stamgast
359
24/04/22
585
7
Emma staat inmiddels op de site van Venus: https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-ema-102430.html

Ze komt uit Hongarije, en is zeeeeer slank. Kortom, amper heupen. Ze heeft ook best een korte onderkaak waaardoor ze, sorry dat ik het zeg, een beetje een duckface heeft. Sorry sorry. Ze heeft haar borsten laten opvullen wat haar toch al erg ranke postuur naar mijn idee niet ten goede komt.
Ik had ook niet het idee dat ze lekker met de collega's om ging…ze zat vanavond meestal in haar uppie aan het eind van de hoge tafel vlakbij de sauna.

Ieder heeft zijn eigen smaak, ik had haar op mijn 'oh, maar eens een kamertje mee proberen' lijstje staan, maar nee…toch maar niet.
 
Dat ze weinig contact heeft met collega's komt omdat ze de enige Hongaarse is en haar Duits is vrij matig (en haar Engels nog wat minder). Genoeg om afspraken mee te maken maar te weinig voor een diepgaande conversatie. Dus niet te snel conclusies trekken. Ik had er zondag een kort gesprek mee en daarin kwam ze heel aardig over. Als ze aan tongzoenen zou doen, dan zou ik haar zeker mee hebben genomen naar de kamer. De Duitser die ik sprak na een kamer met haar was ook zeer tevreden.
 
Dat ze weinig contact heeft met collega's komt omdat ze de enige Hongaarse is en haar Duits is vrij matig (en haar Engels nog wat minder). Genoeg om afspraken mee te maken maar te weinig voor een diepgaande conversatie. Dus niet te snel conclusies trekken. Ik had er zondag een kort gesprek mee en daarin kwam ze heel aardig over. Als ze aan tongzoenen zou doen, dan zou ik haar zeker mee hebben genomen naar de kamer. De Duitser die ik sprak na een kamer met haar was ook zeer tevreden.
Ik trok geen conclusies, ik schreef dat ik het idee had dat de omgang met haar collega's niet zo zo was. Dat is een observatie want ik gaf niet aan waarom.
Nu snap ik het wel na jouw post. Dat maakt het zeker niet makkelijk voor haar dan. Hoewel de andere dames ook Duits en Engels spreken. Ach, misschien moet ze haar plekkie nog vinden.

Ja, dat over die Duitser had ik gelezen. Het kan best zijn dat ze goed is hoor (begrijp me niet verkeerd)…ik had alleen nav de foto een bepaald gezicht verwacht en dat was in werkelijkheid…anders. Enfin, zoals ik al zei…ieder z'n smaak (en dat is maar goed ook).
 
Terug
Bovenaan Onderaan