Recensie Emma, Woeste Hoeve, Matsloot 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HotCEO

Vaste klant
130
29/11/21
160
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.day-nightclub-dewoestehoeve.nl/de-dames/emma/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor mijn werk moest ik in Groningen zijn en daarom van de gelegenheid gebruik gemaakt om een bezoekje te brengen aan de Woeste Hoeve.
Na binnenkomst in deze nette (gerenoveerde) club werden een vijftal dames aan mij voorgesteld maar mijn keuze was eigenlijk bij binnenkomst al duidelijk, ik heb gekozen voor Emma.
Normaal werkt zij meestal in de Butterfly maar omdat daar erg veel dames waren had ze ervoor gekozen om die dag bij de Woeste hoeve te gaan werken.
Ik had gekozen voor 30 minuten in de VIP-kamer met jacuzzi voor €100

Nadat ik mijn keuze had gemaakt vroeg de barvrouw of ik wat drinken wilde, dus ik besteld een glaasje water.
Toen ze vroeg of ik Emma ook wat drinken wilde aanbieden wist ik al hoe laat het was, dat glas drinken van mij bleek dus ook niet voor niks.
De barvrouw somde een hele lijst op met mogelijke drankjes en belachelijke prijzen en vertelde me dat Emma hier ook aan zou verdienen, uiteindelijk heb ik gekozen voor een cocktail welke mij €25 kostte,
Mijn eigen glas water kostte mij bovendien ook nog eens €5!

Dit vind ik echt belachelijk en alleen om deze reden zou ik de club niet meer bezoeken.
Ik betaal al goed voor de kamergang dus dat drankje mag wel van het huis zijn zoals dit bij 90% van de clubs het geval is.

Over de kamergang ben ik trouwens wel positief, eerst hebben we lekker in de Jacuzzi gezeten, gezoend en wat gevoeld bij elkaar.
Daarna zijn we op bed beland en heeft Emma mij (zc) gepijpt, vervolgens het condoom eromheen en geneukt in verschillende standjes.
Emma is een spontane leuke Hollandse meid die plezier heeft in haar werk en zelf ook echt geniet van de seks.

Aangezien Emma ook regelmatig in de Butterfly werkt zou ik haar hier wellicht nog wel eens bezoeken maar zeker niet in de Woeste hoeve.
 
Laatst bewerkt:
Ik had een afspraak met haar vanmiddag, dus ik heb even gebeld om te verifiëren of ze er was en toen hoorde ik het. Ik weet niet wat er gebeurd is en ik vond het ook niet gepast om door te vragen. Bovendien was ik zelf ook behoorlijk aangedaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan