Recensie Emma Young, Aken 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjuverke

Newbie
13
17/10/21
10
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kaufmich.com/p/emma-young
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige week Emma Young bezocht, afspreken via de telefoon gaat vlot en prima. Deze dame ontvangt nagenoeg in het centrum van Aken. Ze heeft een klein maar redelijk nette studio. Deze jonge dame komt uit Albanië en was pas 2 maanden hier. Ziet er goed uit heeft mooie borsten met hele gevoelige tepels. Afgesproken voor een half uurtje incl. Pijpen zonder condoom. Tussen de lakens was het een behoorlijke teleurstelling, pijpen werd geheel zonder tong gedaan en werd er geregeld in mijn voorhuid gebeten, vermoedelijk dacht zij dat dit geil was ofzo. Echter was ik geil genoeg om over te gaan tot de daad, de sex in missionaris was ok, zoenen met de tong deed ze niet en het zoenen zelf was ook niet echt overtuigend. Ik voelde aan alles dat ik in missionaris niet kon klaarkomen, dus zijn we overgestapt naar doggy. Ik wou 1 been naast haar zij neerzetten maar dit mocht niet, dus het maar met veel concentratie op de normale manier afgemaakt.



Al met al een teleurstellende date gehad met deze dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan