Recensie Cathy, Emmanuela's Angels, Waasmunster 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

In Leuven nu..

50€ 30min 1 sex and blowjob with

70€ 30min 1 sex natural blowjob (if your higiene is ok) 69

100€ 60min 2 sex blowjob massage and and 69🥰

🙄………En juist nog wa minder zakelijk worden ook Cathy'tje 🤥🤡
 
Ondertussen staat er Drongen in haar advertentie, en de (half)uur prijs komt ook niet overeen met het bericht hierboven.

Komt allemaal niet zo correct over.

Maar zij mag er wel wezen…
 
Ondertussen staat er Drongen in haar advertentie, en de (half)uur prijs komt ook niet overeen met het bericht hierboven.

Komt allemaal niet zo correct over.

Maar zij mag er wel wezen…

katy zit in casa maria te drongen(= de spin-off van emma´s angels)
ook natalia, die ebony zit daar.
ze hebben elk hun eigen gsm-nr.
 
Komt allemaal niet zo correct over.

Maar zij mag er wel wezen…

Prijzen kunnen bepaald worden aan de hand van wat de concurrentie aanrekent in de directe omgeving en ook de huishuur speelt een rol. Of zoals bij EA in Waasmunster. Daar is er een eenheidsprijs.
Enkele kleine variaties in de prijs lijken me bijgevolg volledig normaal.
 
Laatst bewerkt:
katy zit in casa maria te drongen(= de spin-off van emma´s angels)
ook natalia, die ebony zit daar.
ze hebben elk hun eigen gsm-nr.
dan was haar verblijf in Leuven toch maar heel kort...

Prijzen kunnen bepaald worden aan de hand van wat de concurrentie aanrekent in de directe omgeving en ook de huishuur speelt een rol. Of zoals bij EA in Waasmunster. Daar is er een eenheidsprijs.
Enkele kleine variaties in de prijs lijken me bijgevolg volledig normaal.
Ok, een beetje zoals de prijzen in de Colruyt dan :)

Vond het gewoon wat raar, in combinatie met de (snel?) wisselende locaties. Ik legde de link met de zogenaamde "rondreizende circussen" maar dat blijkt dan onterecht.
 
Ik denk dat er veel circussen actief zijn.. Elk met hun eigen manier van werken.
Ik heb er de laatste tijd wel een paar gesproken die alleen huisvesting afnemen van het circus en de rest zelf kiezen.
 
Laatst bewerkt:
cathy (de originele van EA, met het retestrakke poesje) werkt nu voor zichzelf en zit in die villa in drongen (waar EA vorig jaar ook nog een tijdje gezeten heeft).

bij EA hebben ze nu een nieuw meisje ook de naam cathy/katy gegeven.
en de originele cathy is een beetje op haar tepels getrapt dat een ander nu onder haar (goede) naam wipt.
 
cathy (de originele van EA, met het retestrakke poesje) werkt nu voor zichzelf en zit in die villa in drongen (waar EA vorig jaar ook nog een tijdje gezeten heeft).

bij EA hebben ze nu een nieuw meisje ook de naam cathy/katy gegeven.
en de originele cathy is een beetje op haar tepels getrapt dat een ander nu onder haar (goede) naam wipt.
In welke straat in Drongen bevinden deze panden zich?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan