• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Algemeen Emmanuela's Angels, Temse (vh Waasmunster)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms lees ik in reacties over trioacties. Maar ik volg dit huis nu maandje of twee en nog niks van gezien. Wat houdt dit net in? Op dit moment lijkt de bezetting wel zo goed dat ik enorm zou uitkijken naar een triootje daar..

Deze week Jennifer bezocht en wat kan deze vrouw lekker pijpen, ze doet dit nat en kijk je voortdurend aan. Ik kom zelden klaar met een pijpbeurt maar Jennifer kan er wat van, en alles opgevangen in haar mondje, ze vond het lekker van smaak zei ze, maar deed het daarna in een zakdoekje. De tijd nog volgepakt met een aangename massage waar ze regelmatig mijn jongen wat plaagde. Great job Jennifer.

Deze week Jennifer bezocht en wat kan deze vrouw lekker pijpen, ze doet dit nat en kijk je voortdurend aan. Ik kom zelden klaar met een pijpbeurt maar Jennifer kan er wat van, en alles opgevangen in haar mondje, ze vond het lekker van smaak zei ze, maar deed het daarna in een zakdoekje. De tijd nog volgepakt met een aangename massage waar ze regelmatig mijn jongen wat plaagde. Great job Jennifer.
ja, jennifer is zeer goed !
minstens even goed als mila en lucia.

Ik moet wel zeggen dat mijnheer L*c toch wel wat lekkers heeft in zijn snoepkraam. Ik weet dat Manuella nu effen er niet is dus geopteerd voor Bianca. Ik was in dubio na de recensies, Bianca of Jennifer…maar ik was in een soft mood, dus het harde werk (lees Jennifer) is voor next week. Lees mijn recensie over Bianca indien interesse. Kort lieve zachte vrouw met engelen gezicht. Houd van beffen, voetjes niet vergeten en tongkussen. Dus het zachtere werk en daar had ik even nood aan.

Leuk ook als je weggaat, vraag de gastheer altijd:"was alles naar wens?" Ik denk oprecht dat je gerust kan en mag zeggen als dit niet het geval was.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik meerdere malen het huis bezocht en ik ben nooit teleurgesteld naar huis gereden dus dat zegt wat over de catering 😇.
Soms lees ik in reacties over trioacties. Maar ik volg dit huis nu maandje of twee en nog niks van gezien. Wat houdt dit net in? Op dit moment lijkt de bezetting wel zo goed dat ik enorm zou uitkijken naar een triootje daar..
Keep me in touch please. Benieuwd…

De dames zien er bijna allemaal goed uit op de foto's... Komt dit overeen met de werkelijkheid?

En kun je ook 45 minuten boeken en dan 2x sprietsen?
Meeste dames zien er wel uit zoals op de foto's. Nog niet echt bedrogen geweest op dat gebied. En de dames die er zitten werken goed want anders is hun liedje rap uitgezongen. Patron vraagt steeds of het in orde was en bij teveel misnoegde klanten mogen ze hun boeltje pakken.
Iemand al ervaring net mia ? Ziet er op de foto's wel een knappe uit. Zit er denk ik toch al meer dan een week naar nog geen recensies geschreven. Of heeft iemand haar al daar gezien?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan