Ik heb ze er een keer geweten in de presentatie en moet wel zeggen dat het een ferm madam is wel. Natuurlijk weet ik niks van haar hoe ze het doet tussen de lakens.Heb ik geluk
Stond op mijn lijstje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb ze er een keer geweten in de presentatie en moet wel zeggen dat het een ferm madam is wel. Natuurlijk weet ik niks van haar hoe ze het doet tussen de lakens.Heb ik geluk
Stond op mijn lijstje
Net bij geweest, manuella was niet beschikbaar, voor Candy gegaan.Iemand ervaring met Candy?
Wie waren uw toppers?Vorig jaar kennis gemaakt met enkele toppers
DIE MIS IK NU WEL
AFWACHTEN!
Ikke sofia en camila. Denk dat camila er gauw terug zal zijn volgens ze mij vertelde bij mijn laatste bezoek. Dacht laatste week van augustus of ietsAngel bv.
Ik hoop dat ze meelezen van den buro!
Sluit ik mij bij aan. Jennifer is inderdaad goed. Naar het schijnt is Diana ook wel goed. Nog niet bijgeweest maarcze staat wel op mijn bucketlijst voor later.Jennifer bvb. Nu aanwezig
Idd Rode Panda, dat ga ik proefondervindelijk doenZelf gaan testen. Is beter dan van horen zeggen!
Ja. Er kunnen ongeveer 4 of 5 auto's staan.Even een vraagje, hebben ze bij EA achteraan een parking ?
ja, jennifer is zeer goed !Deze week Jennifer bezocht en wat kan deze vrouw lekker pijpen, ze doet dit nat en kijk je voortdurend aan. Ik kom zelden klaar met een pijpbeurt maar Jennifer kan er wat van, en alles opgevangen in haar mondje, ze vond het lekker van smaak zei ze, maar deed het daarna in een zakdoekje. De tijd nog volgepakt met een aangename massage waar ze regelmatig mijn jongen wat plaagde. Great job Jennifer.
Dat wil nog niet zeggen dat ze goed zijn klaarkomen in de mond hoeft voor mij niet .Je mag in haar mondje spuiten,!
Er zijn er die u op u plichten wijzen van zeker niet klaar te komen in de mond!
Keep me in touch please. Benieuwd…Soms lees ik in reacties over trioacties. Maar ik volg dit huis nu maandje of twee en nog niks van gezien. Wat houdt dit net in? Op dit moment lijkt de bezetting wel zo goed dat ik enorm zou uitkijken naar een triootje daar..
Idd, achteraan een parking voor een 4 a 5-tal wagensEven een vraagje, hebben ze bij EA achteraan een parking ?
Meisjes blijven gemiddeld 2 a 3 weken, is altijd zo. Is al even vertrokken maar verzekerde me dat ze nog terugkomt.Nouria werkt er ook niet meer? Of waar is deze nu te vinden?
Meeste dames zien er wel uit zoals op de foto's. Nog niet echt bedrogen geweest op dat gebied. En de dames die er zitten werken goed want anders is hun liedje rap uitgezongen. Patron vraagt steeds of het in orde was en bij teveel misnoegde klanten mogen ze hun boeltje pakken.De dames zien er bijna allemaal goed uit op de foto's... Komt dit overeen met de werkelijkheid?
En kun je ook 45 minuten boeken en dan 2x sprietsen?