Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame Mercedes ===> werkt alles vlug af,…wel met nen smile …Maar kan niet rap genoeg gedaan zijn.

MIJDEN 👊
Was eerst bij Paula geweest voor een uur viel ferm tegen, had nog veel reserve dus dacht ik, ik ga er nog eens voor met mercedes voor half uurke…. We waren 5 sec op de kamer en ze begon al te zagen…. Heb mijn kar gekeerd en mijn geld terug gehad.
 
Deze week langs geweest in Waasmunster , ik ging voor Melissa maar die kwam zich niet voorstellen , de enige enthousiaste van de 5 was pamela, de rest kwamen maar zeer suf in de hal hallo zeggen 😑, naar de kamer ( gelukkig boven ) niet naar de badkamer enkel een doekje . Maar wat een pijpbeurt wel met cd ( zelf gevraagd) ballen likken geen probleem daarna een stevige doggy ronde en klaar dacht ik , nope nog een pijpronde . 2de keer dat ik dat daar mee maak . Blijkbaar heeft ze het voor blonde jonge mannen of wel zegt ze dat tegen iedereen dat zou natuurlijk ook kunnen .
Eerste post hier op het forum , nog maar een paar weken het forum teruggevonden , was ook op het andere actief als pots83.
Groeten en tot binnekort
 
Gisteravond trio gedaan met Melissa en Pamela. Was allemaal wel oké. Melissa is echt jong, lief kopje. Pijpt en neukt echt lekker.
Enige wat me stoorde is hun gebabbel, was echt continue in het Spaans
 
Had je Nederlands verwacht dan? 🙈
Helemaal niet.
Ik bedoel dat het vervelend was dat ze continue tegen elkaar bezig waren in het Spaans terwijl we bezig waren. Ik word daar niet echt opgewonden van :) Alsin, iemand die je aan het berijden is en dan met de andere persoon non stop in een andere taal aan het praten is, vind ik niet opwindend.
 
Helemaal niet.
Ik bedoel dat het vervelend was dat ze continue tegen elkaar bezig waren in het Spaans terwijl we bezig waren. Ik word daar niet echt opgewonden van :) Alsin, iemand die je aan het berijden is en dan met de andere persoon non stop in een andere taal aan het praten is, vind ik niet opwindend.
Verschrikkelijk !!!
Had meteen gestopt en gevraagd of er nog een vierde persoon bij kom om te kaarten….
 
Vind het daar maar droevig je bent daar geen klant maar een nummer geen enkel gevoel dat je wat closer kunt worden met 1 van die damens ze babbelen inderdaad veel als je een trio doet jij bent gewoon een order dat ze moeten afwerken en er is nooit is een dame aanwezig met heel grote borsten waar al jaren vraag naar is daar maar steeds max een kleine d cup .
Geef mij dan maar instituut René daar kun je tenminste een band opbouwen met de damens en de nodige cups zijn daar ook aanwezig.
Voor mij geen herhaling daar ook al is het daar aan de goedkope kant.
 
Vandaag weer een heerlijk half uurtje met Angie beleefd. Het was al een tijdje geleden, maar wat kan zijn heerlijk squirten. Beentjes wijd open, eerst zachtjes en daarna haar clitoris zuigen. Fuck man, alles was zeiknat. Ik had mijn kleren al terug aan en ze bleef vragen of ik haar terug wou beffen, maar ik had te weinig tijd. Toen ging ze op een stoel gehurkt zitten en zei ze: next time you lick me like this. Topdame.
 
Gisteren eens bij Angel geweest….knap meisje.
volgens mij heeft deze dame daar al gewerkt ,want ze lijkt dondersgoed op iemand die er enkele maanden geleden ook gewerkt heeft en die zeker geen aanrader was….maar de naam ontglipt mij.

de sex was wel ok….maar GFE moet je niet verwachten…zoenen/ tongzoenen is zo goed als nul.
heeft wel tijd volgemaakt met een masssage.
herhalingsgevaar….alleen voor het pijpen ….want dat deed ze wel lekker 👍
 
Vraagje ? Als jullie naar Waasmunster gaan ,komen jullie dan soms in die kamer in de inkom terecht ? Of kan je gewoon vragen om een andere kamer aan de eigenaar daar ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan