Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn inderdaad enkele toppertjes van de radar verdwenen, bij ons in het bedrijf verdwijnen er ook ( pensioen, starten zelfstandig, carriere switch , ... that's life ... er es en titte van komen en een titte van goan ... laatste weken wel paar goede dates gehad. Sissi, Mila, Noella ondertussen vertrokken maar komen terug... zie dat Eva terug is, ... alleen al achter haar de trap oplopen, dat kontje .... lekkerrrrrrr
 
Lucia is pertangs de moeite waard: knap, sympathiek en geeft een goede service.
Kan dit alleen maar beamen: mij onlangs ook eens laten verwennen door de goedlachse Lucia. Geen tongkus (enig minpuntje voor mij), maar voor de rest speelt ze goed in op je aanwijzingen/wensen: pijpen (met condoom) als de beste. Lekkere, malse, natuurlijke borstjes met fopspenen van tepels, bezorgen je extra plezier 😉 Indien ze nog eens passeert, wil ík graag nogmaals van haar diensten gebruikmaken.
 
Ben er enkele keren bij geweest en klopt is echt een schatje en dan die tepels. komt in augustus terug zei ze?
heeft er iemand ervaring met Fifa of Estrella Lucy is mij wat tegen gevallen dus eens andere nu.
 
Gisteren langsgeweest, o.a. Mila kwam zich voorstellen. Pas aangekomen en heb geen moment getwijfeld. Denk dat ze hier al eens is besproken geweest. Top!!!! Prachtige ogen waar ik in verdronk toen ze me een pijpbeurt gaf ( een van de betere), lekkere body en heerlijke kont... Doggy niet lang volgehouden... njammie, I'll be back ...

Volgens de patron hebben ze Drongen overgegeven, zou iemand zijn die ooit in Waasmunster heeft gewerkt... ben benieuwd, maar heb nog geen advertentie tegengekomen, Is dichter bij huis voor mij sinds ik aan de kust woon nu.
 
Gisteren langsgeweest, o.a. Mila kwam zich voorstellen. Pas aangekomen en heb geen moment getwijfeld. Denk dat ze hier al eens is besproken geweest. Top!!!! Prachtige ogen waar ik in verdronk toen ze me een pijpbeurt gaf ( een van de betere), lekkere body en heerlijke kont... Doggy niet lang volgehouden... njammie, I'll be back ...
Is toppertje, zag dat ze terug is bezoekje brengen volgende week. enkel goede service van gehad spijtig dat ze nooit lang blijft.
 
Gisteren langsgeweest, o.a. Mila kwam zich voorstellen. Pas aangekomen en heb geen moment getwijfeld. Denk dat ze hier al eens is besproken geweest. Top!!!! Prachtige ogen waar ik in verdronk toen ze me een pijpbeurt gaf ( een van de betere), lekkere body en heerlijke kont... Doggy niet lang volgehouden... njammie, I'll be back ...

Volgens de patron hebben ze Drongen overgegeven, zou iemand zijn die ooit in Waasmunster heeft gewerkt... ben benieuwd, maar heb nog geen advertentie tegengekomen, Is dichter bij huis voor mij sinds ik aan de kust woon nu.
Mila is top!
 
Marcella staat toch wel op de site!
Heb het gezien hopelijk doet ze pzc want heb daar al eens geweest en de service ivm sex was zeer ondermaats was daar toen met een Victoria naar boven geweest. Dus mijn verwachtingen liggen dan ook niet hoog maar iedere dame is niet gelijk natuurlijk dus ik zal het er nog eens op wagen.
 
Zou die Pamela daar al eerder geweest zijn ? Ziet er op de foto (!) redelijk jong uit voor dit huis.
Ik zal wel mis zijn maar ze lijkt veel op een vroeger bekend gezicht uit skw.
 
Laatst bewerkt:
Zondag eens langs geweest in dit huis. Het was druk en enkel Pamela was vrij.
Pamela gevolgd op de trap, waarbij ik haar kontje goed kon bewonderen.
Eens op de kamer, haar aangesproken in het engels en gevraagd welke nationaliteit. Ze woont in Madrid en is Braziliaans en wil regelmatig in Belgie komen werken, zoals ze dat noemen.
Na 30 seconden waren we al aan het tongzoenen. Aansluitend de badkamer opgezocht en nog voor het water warm was, had ze mijn wapen al tussen haar lippen. Terug op het bed ontstond een hevige vrijpartij, waar bij allerlei standjes werden getest. Na de goede daad kreeg ik nog een massage, waarbij de tip van haar tong mij wederom naar een hoogtepunt kon brengen, maar half uur was om.
Voor mij was dit een tevreden bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan