Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist een afspraakje gehad met Caty. Wat een mooie en lieve verschijning! Beste massage die ik ooit gekregen heb! Zeer lekker en stevig!
Ze is grappig en doet dit werk met volle goesting. Heerlijke blowjob en diverse leuke standjes. Wat een fantastische vrouw! Zeker voor herhaling vatbaar …bedankt top Caty!??
 
Spreekt caty enkel Spaans of kan je in het Engels wat praten. Ik spreek vele talen maar geen Spaans en dit is wat me tegenhoud om langs te gaan. Enkel sex vind ik te afstandelijk
 
Zojuist een afspraakje gehad met Caty. Wat een mooie en lieve verschijning! Beste massage die ik ooit gekregen heb! Zeer lekker en stevig!
Ze is grappig en doet dit werk met volle goesting. Heerlijke blowjob en diverse leuke standjes. Wat een fantastische vrouw! Zeker voor herhaling vatbaar …bedankt top Caty!??
Zoenen/tongzoenen?
 
Zojuist een afspraakje gehad met Caty. Wat een mooie en lieve verschijning! Beste massage die ik ooit gekregen heb! Zeer lekker en stevig!
Ze is grappig en doet dit werk met volle goesting. Heerlijke blowjob en diverse leuke standjes. Wat een fantastische vrouw! Zeker voor herhaling vatbaar …bedankt top Caty!??
Kan je mss een recensie schrijven in een nieuw topic? Als iedereen hier door elkaar over verschillende dames blijft praten wordt het wel een serieus nest ?
 
Iemand die een beetje Engels spreekt, dat zie je daar niet veel...

Anna begreep zelfs de volgende woorden niet: when - you - go - back - home?

Ik vermoed dat de gemiddelde intelligentie daar bijzonder laag moet liggen. :)
 
Is het overal niet de gewoonte dat de meisjes, vooraleer naar België te vertrekken, een aantal foto's samen zoeken van 15 jaar geleden, om op redlights te zetten ?
Ik heb de laatste tijd nog niet veel gelijkenissen gezien tussen foto en dame.

Caty bv. Allemaal foto's van ooit en eentje die recenter lijkt.
Ziet zij er uit als op de jongere foto's of die ene oudere ? Effe raden..

Ik ben wel cynisch maar zo is het toch zo goed als overal ?
 
Samantha, is een regelmatig terugkerende dame, ooit eens bezocht voor een half uurtje( een uur kon niet niet).
Heel matig, geen tongzoenen, PMC wat zeldzaam is in dit huis, intiem weet ik niet meer.
Op eigen risico dus,;)
 
Iemand die een beetje Engels spreekt, dat zie je daar niet veel...

Anna begreep zelfs de volgende woorden niet: when - you - go - back - home?

Ik vermoed dat de gemiddelde intelligentie daar bijzonder laag moet liggen. :)
Heeft niks met intelligentie te maken. De Benelux en Scandinavië zijn nu eenmaal internationaal georiënteerd, in andere landen kijken ze meer naar zichzelf. En dus geen nood aan Engels. Al is het de laatste tijd toch wel duidelijk aan het verbeteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan