Algemeen Emmanuela's Angels, Waasmunster

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben recentelijk eens bij Eva geweest. Ziet er wel oke uit, maar pijpen was met condoom en tongzoenen doet ze helemaal niet. Zelfs niet met het tipje van haar tong. Nochtans kon het niet aan mijn mondhygiëne gelegen hebben, want ik poets vooraf en spoel ook.

Voor mij eenmalig dus.

Gelukkig (en dat doe ik altijd bij nieuwe dames) maar voor een half uurtje gekozen
 
Geef je dan nog extra na 1 uur ?
Ze zijn inderdaad goedkoop. Goedkoper dan de ramen en er kan ook veel meer voor die prijs.
Meestal zijn ze wel wat ouder en molliger vind ik maar dat is zeker niet altijd zo.
 
Als het goed was , geef ik 30 of 40 euro max., een uur extra is 100 euro erbij, dat vind ik wat veel.
Maar als je iets extra geeft ,vinden ze top.
Bij iemand die ik al bezocht heb, geef ik het aan het begin van het rendez-vous, kwestie van extra motivatie.... ;)
 
Ik stel de vraag vooral omdat ik vorige keer de stevige indruk had dat het verwacht werd.
Ik word nergens 100 euro per uur betaald, dus doe ik het eigenlijk nooit.

Had nu ook wel gedacht van 1 keer wat extra te geven, aan het begin van het bezoek.
Maar wees maar zeker dat ze dat over x maanden nog weet en dat je het dan eigenlijk weer moet doen.

Als ze erg goed hun best doen mag het voor mij.
Als ze de volgende keer minder hun best doen omdat er geen extra bij was, vind ik het weer minder verdiend.

Van hun kant bekeken : PZC , 30 min ... Voor 50 euro. Dan mag er misschien wel iets extra bij.
 
Ik neem altijd een uurtje en 25 of 30 tip. als ik binnenkom in de kamer geef ik dat als eerste aan het meisje.
in sommige huizen ben ik soms zo al 150 kwijt, en zelden met een gelijkaardige service... het is wat het is. Zeker nu na de lockdowns, iedere Belg heeft steun gehad... ik beschouw dit een beetje als mijn bijdrage.

Als ik op hotel ga, geef ik altijd al de eerste dag een fooi aan tafel... de daarop volgende dagen heb je gegarandeerd een goede service
 
Ik neem altijd een uurtje en 25 of 30 tip. als ik binnenkom in de kamer geef ik dat als eerste aan het meisje.
in sommige huizen ben ik soms zo al 150 kwijt, en zelden met een gelijkaardige service... het is wat het is. Zeker nu na de lockdowns, iedere Belg heeft steun gehad... ik beschouw dit een beetje als mijn bijdrage.

Als ik op hotel ga, geef ik altijd al de eerste dag een fooi aan tafel... de daarop volgende dagen heb je gegarandeerd een goede service
Steun dat je direct mag afgeven aan de belastingen alles is ook duurder geworden komen slechte tijden aan.
 
Heel knap. Ik vrees enkel voor de communicatie, en de leeftijd t.o.v. de foto.
Bij sommige dames zie je duidelijk dat de foto's ter plekke genomen zijn, maar bij deze herken ik de achtergrond of de meubels niet.

Edit: ik heb geprobeerd, maar aan de auto's op de parking te zien was het druk vanavond. Alle meisjes bezet behalve Patricia, dus heb ik haar dan maar leren kennen. Here you go... www.girlsreview.nl/threads/patricia-emmanuels-angels-waasmunster.4962/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan