Recensie Emmanuelle (Elsene) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lollypop

Newbie
14
06/08/23
11
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/emma-wonderful-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vlot afgesproken nia whatsapp.

Ontvangt in een appartement waar meerdere transen actief zijn zei ze. Eenmaal aangekomen deed ze de deur open in een schoolmeisjes outfit waar haar dikke lul onderuit hing. We begonnen direct hevig te tongen en zakte af naar haar mooie dikke pik. Gaandeweg mezelf uitgekleed en maar blijven zuigen, waar ik niet vies van ben. Ze werd ook enorm geil als er op haar ballen gezogen werd en dit moest hevig gaan gebood ze. Ze heeft, zoals op de fotos te zien, een grote zak hangen waar je leuk mee kan spelen .
Tussendoor vroeg ze of ik een uur of half uur wilde wat opzich wel een afknapper is maar aangezien ik de eerste keer bij haar was begrijp ik dit wel. Daarna gebood ze me haar kontje te likken, alsof ze wist dat ik dit graag deed :)
Ze stelde daarna voor om me te nemen maar was daarvoor niet echt in the mood ondanks dat ze me gerust stelde.

Ze deed daarna mij een condoom om en begon me te pijpen wat kort maar goed was. Daarna haar kontje geneukt wat ze diep en hard wilde.
Eenmaal klaargekomen bleef ze nog hevig doorrijden waar ik haar moest stoppen omdat het te gevoelig was.
Bij het terugtrekken hing er jammer genoeg, gelukkig enkel aan de condoom, een bruine smurrie aan. Ze verontschuldigde zich enorm en zei dat ze zich nochtans goed gewassen had. Dit geloof ik ook wel omdat ik tijdens het rimmen niets geroken of geproefd had.
Goede ervaring voor 100€, wel super jammer om zo te eindigen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan