Algemeen Emma's Angels

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koetje86

Vaste klant
Forumpionier
136
04/07/21
101
5
Ik keek net op de website en ze hebben het tweetal Angel en Vanessa nu die ogenschijnlijk vriendinnen zijn. Zeer curieus naar een trio met die twee, anyone else?
 
deed zeker niet moeilijk toen ik haar befte en aan haar borstjes zat tongzoenen deed ze ook mocht op haar borsten klaarkomen en doggy was een dikke 10 als ik tijd heb ga ik zeker nog eens langs voor haar ziet er stukken beter uit als op foto's echt een lief meisje
 
Spreekt ze ook iets Engels? Of ist enkel Spaans (zoals de meesten daar wel)? Zou er zeker weleens langs durven gaan... Hopelijk nog eventjes daar dan.
 
Deze voormiddag een geweldig uurtje gespendeerd met Letitia en Yenny. Super verwend door 2 leuke meiden. Yenny is een heel kleintje, toen ik haar doggy wou nemen ben ik achter het bed gaan staan terwijl letitia voor haar kwam liggen en ze vroeg om haar lekker te likken ... niet lang volgehouden zo ... dan hebben ze me een fijne massage gegeven, met constant teasen, ik kwam al bijna terwijl ik nog op mijn buik lag... dan een zalige pijpbeurt van beiden gekregen en dan was letitia aan de beurt terwijl yenny mijn kontje begon te verkennen .... nu lig ik in mijn zetel bij de open haard nog na te genieten ... herhaling? Yes sir, voor drongen moet ik wel een half uurtje verder rijden maar dit is het zeker waard...
 
Wanneer gaan ze daar eens een dame hebben met heel grote borsten.
Da's daar steeds hetzelfde formaat nooit eens geen volslanke met deftige rondingen.
En wat de service betreft van de damens is ook niet veel soeps .
Ben er 2 X geweest steeds ontevreden naar huis .
Blijft op dezelfde golflengte zitten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan