Fake Emme Nijmegen (Kinky 4786218)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yahoe

Wandelaar
38
12/01/22
38
1
Deze pure schoonheid op Kinky trok direct mijn aandacht...

De slogan van de advertentie luidt: 'Your fantassy is there'. Was die schrijffout een bedoeld woordgrapje?

Na wat onderzoek snel erachter gekomen dat het idd bij een 'fantassy' blijft.. Het zijn foto's van Jade Baby

Dat kinky de foto's zelf niet beter checkt, blijft mij ook een raadsel.. Hoe dan ook.. u bent bij deze gewaarschuwd..
 

Duidelijk niet de dame van de foto's . Had al mn twijfels en daarom nadrukkelijk gevraagd of ze wel degene is die op de foto's staan. Yes baby .... nou niet dus. Onverrichte zaken weer naar huis.
Daarnaast een pooier die door de straat loopt te ijsberen , ben ik niet zo van
 
Ze zit nu weer in Harderwijk. Maar ik heb dr ook slechte ervaringen mee uit de dames die in Harderwijk ontvangen, nog nooit één getroffen die ook maar op de dame lijkt. Sommige waren echt een afknapper om te zien. Het gaat wel meestal alleen om de vrouwen uit Zuid Amerika.
 
Gejatte foto's van Jade Babii.:
Click
Haar Twitter

Ik heb elders gelezen dat als je een review achterlaat dat de dame niet overeenkwam met de foto's en dat je daarom direct weggegaan bent, deze niet geaccepteerd wordt?

Triest dat de eerste drie advertenties die ik open via Google image search aangeven dat het foute boel is.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar was dit een advertentie met andere foto's waarmee ze nu post? Dit is absoluut de dame van de foto's. Of de reviews aansluiten is een ander onderwerp, maar ik zelf vond haar in elk aspect erg plezierig gezelschap.
 
Sorry, maar was dit een advertentie met andere foto's waarmee ze nu post? Dit is absoluut de dame van de foto's. Of de reviews aansluiten is een ander onderwerp, maar ik zelf vond haar in elk aspect erg plezierig gezelschap.
 
Sorry, maar was dit een advertentie met andere foto's waarmee ze nu post? Dit is absoluut de dame van de foto's. Of de reviews aansluiten is een ander onderwerp, maar ik zelf vond haar in elk aspect erg plezierig gezelschap.
 
Sorry, maar was dit een advertentie met andere foto's waarmee ze nu post? Dit is absoluut de dame van de foto's. Of de reviews aansluiten is een ander onderwerp, maar ik zelf vond haar in elk aspect erg plezierig gezelschap.
Dit kan ik alleen maar beamen. Ik ben in mijn leven bij minstens 50 dames van plezier geweest en Emme steekt er qua ervaring met kop en schouders bovenuit. En ze is in het echt ook nog eens mooier dan op de foto's die ze momenteel gebruikt. Toppertje!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan