WHEM Emmy, Spink Massage Evergem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rainlover

Vaste klant
111
03/09/21
43
4
Blijkbaar is er een nieuwtje in Evergem. Emmy. Jong en ziet er mooi uit. Iemand al ervaring mee? Ik hoop dat de ervaring hier gedeeld wordt, want ze is wel druk bezet. Of het past niet altijd in mijn agenda. Ik belde reeds 3 keer om een afspraak te maken, maar Emmy was steeds voor een paar uur bezet. En als ze vrij was, kon ik niet gaan. Dus.... ik kijk ernaar uit om te zien wat de ervaringen zijn, en als het idd de moeite is om te blijven proberen af te spreken met haar. Laat je horen!!!! Thanks :)
 
Is Ann van vroeger:
"Had/heeft vrij strak lichaam, streling voor het oog vind ik persoonlijk maar de rest van de zaken vond ik eerder kil en machinaal. Probeerde soms een GFE-rolletje te spelen maar lukt niet altijd. Uiteindelijk 2 keer bij geweest toen ze de eerste keer in Spink werkte. Had toen nog blond haar, ondertussen zwart zie ik wel."

Andere reactie van mede-wandelaar: Mogelijks haarkleurwijziging omdat recensies niet altijd zo positief waren. Haar massage zou wel verbeterd zijn.
Is wel de knapste dame die daar rondloopt vind ik persoonlijk. Maar liever een andere dame die meer haar best doet...
 
Emmy is in feite Sofie die vooral in Brugge zelfstandig werkte .
De dame op foto is zij van 10 jaar geleden en 10 kilo minder ook . Speelt altijd een rolletje , GFE maar overacting wil vooral je €€€
Zeer simpele massage en vooral geen aanrader
De reden waarom ze niet altijd bereikbaar is heeft te maken met de privésfeer
 
als je de Emmy hebt van op de foto dan ga je een iets oudere dame hebben met serieuse billen kleine borsten en serieus wat overacting
Ik zou zeggen probeer en zie of ik gelijk heb
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan