Recensie Emmy, Venlo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
10
24/06/22
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1176870-emmy
Prachtig figuur ,advertentie klopt voor 100% uiteindelijk kwam er wel wat kosten bij maar zeker elke centje waard
 
Ik heb ook contact gehad met deze dame. ( Venlo)Eerst proberen te bellen, toen kreeg ik via app een reactie. Op zich niets geks. Gevraagd om een afspraak te maken. Dat ging ook op het voor mij gewenste tijdstip. Maar toen, ze vroeg om te betalen met transcash. Ik ken dat niet en vroeg of het cash ging. Nee dat ging niet. Ff gegoogled en op zich zag ik geen probleem met een transcash voucher te kopen. ( beetje extra kosten en wat meer gedoe dan verwacht, maar alla: gelukt)
Daarna Ms wel een uur geappt met dame over verificatie van de voucher, van alles gedaan maar het was niet genoeg. Ten lange leste alvast van 1 kaart ( ik had er twee) het nr door geappt. ( tegen beter weten in)Dat was nog niet goed. Daarna nog een hoop geapp en daarna heb maar een einde gemaakt aan dit gedoe. Kreeg daarna nog een app met de vraag om de tweede code door te sturen. Dan kon de afspraak doorgaan. Daar ben ik niet meer op ingegaan, ik vond het genoeg. De app tijd was veel langer dan de geplande date.
Spijt me, ik heb mijn twijfels bij deze dame ( maar ik weet het niet, het is niet tot een afspraak gekomen)
 
Het kwartje begint bij mij te vallen. Ik heb contact gehad met een Belgisch nr. Ws heeft @feestje gelijk en is het account van de "echte" Emmy gehackt en misbruikt om mensen om de tuin te leiden. Ik heb net gekeken bij Emmy en daar staat nu een NL 06 nummer met een heel ander profiel. Ik neem aan dat Geworteld Verleden met de "echte" Emmy contact heeft gehad op een NL 06 nr. Op de profielfoto van het Belgische app nr stond een foto van het hotel waar ze ontving. Ik had beter kunnen weten.
Niet goed opgelet deze keer 😈
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan