Empress Layla & Lisa Lefèvre - To be continued

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisa Lefèvre

Meubelstuk
DVP
Dag heren. Dit idee was er al even, maar is sinds een paar dagen in een stroomversnelling gegaan. Blijkbaar heeft @Empress Layla een enorme voorliefde voor mijn Vlaams accent. Ik ben op mijn beurt helemaal weg van Layla als persoon.

We praten al even en voelen een enorme klik op verschillende niveaus.

Tijdens 1 van ons eerste gesprekken zei Layla eens een gangbang te willen organiseren. Dus… waarom de handen niet ineen slaan 🥊 ?

Maar we vragen even jullie hulp:
  • kennen jullie een geschikte locatie dichtbij de rand tussen België en Nederland? In België geleden door de moeilijke wetgeving in Nederland 😇
  • Nederlandse locaties zijn ook te overwegen maar dan maak ik er wat anders van ☺️
Vanaf dat we weten welke locatie het gaat zijn gaan we het concept uitwerken.

Wat hebben we nu al in gedachten?

Een kleine bang van een max aantal personen met voorschot. Ook een ongelimiteerd event. Dit gaat even zoeken worden. Dus we gaan zien. Ben benieuwd voor ons beiden 😍

💋 ons beiden
@Empress Layla laat je gaan lieverd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo spannend!! Ook enorm opgegeild door de spannende gesprekken over dit onderwerp met @ZicoMario87. Toch wel een King in de gangbang scene in mijne ogen 😌❤️‍🔥

Verder ook een spirituele voorliefde in orgies...

Kom maar op met suggesties voor mooie locaties heren.
Zou ook graag een sfeertje kunnen maken met lantaarns, kaarsen ed. Alsook baden.

Laten we de orgies van weleer even weer tot leven wekken en ons hullen in seksuele vrijheid. Er is niks mooiers...❤️‍🔥
 
Zo spannend!! Ook enorm opgegeild door de spannende gesprekken over dit onderwerp met @ZicoMario87. Toch wel een King in de gangbang scene in mijne ogen 😌❤️‍🔥

Verder ook een spirituele voorliefde in orgies...

Kom maar op met suggesties voor mooie locaties heren.
Zou ook graag een sfeertje kunnen maken met lantaarns, kaarsen ed. Alsook baden.

Laten we de orgies van weleer even weer tot leven wekken en ons hullen in seksuele vrijheid. Er is niks mooiers...❤️‍🔥
Dankjewel voor de lieve woorden @Empress Layla! Ik hoop dat jij en @Lisa Lefèvre een mooie locatie zullen vinden voor de gangbang. Een hoop mannen zullen dat ongetwijfeld leuk vinden. Ergens in Brabant of Zuid-Holland zou wel ideaal zijn😊😍
 
OMG! Dit zou een geweldige droom zijn die werkelijkheid wordt. De prachtige lieve koningin uit het Noorden, waar ik hele warme herinneringen aan heb, en de eveneens prachtige en vast ook lieve koningin uit het Zuiden, waar ik al tijden naar hunker, die beiden zo ongeveer mijn richting op gaan komen om een heerlijke orgie te organiseren. Ik word helemaal gek bij het idee alleen al. OMG!

Heerlijke dames, Kerstmis komt vroeg dit jaar! 🤩
 
OMG! Dit zou een geweldige droom zijn die werkelijkheid wordt. De prachtige lieve koningin uit het Noorden, waar ik hele warme herinneringen aan heb, en de eveneens prachtige en vast ook lieve koningin uit het Zuiden, waar ik al tijden naar hunker, die beiden zo ongeveer mijn richting op gaan komen om een heerlijke orgie te organiseren. Ik word helemaal gek bij het idee alleen al. OMG!

Heerlijke dames, Kerstmis komt vroeg dit jaar! 🤩
Jaaaa dan moet je gewoon echt vrij nemen hoor, of ziek melden 🤫🤫❤️
 
Dit wordt een 2 dames "gangbang" dus?
Of word dit evt uitgebreid met meer liefhebsters?

Hoe dan ook, lijkt me best leuk om eens mee te maken. 😻
"Leuk" tot er 30 man opdaagt en er maar 2 dames aanwezig zijn, heb het ooit meegemaakt. Hadden ze 3de dame opgebeld die het na 1 neukbeurt niet meer zag zitten (was met 1 man bezig, 5 man mee op dat bed en nog eens een pak rond dat bed).
 
"Leuk" tot er 30 man opdaagt en er maar 2 dames aanwezig zijn, heb het ooit meegemaakt. Hadden ze 3de dame opgebeld die het na 1 neukbeurt niet meer zag zitten (was met 1 man bezig, 5 man mee op dat bed en nog eens een pak rond dat bed).
Dit 1e event is niet ongelimiteerd, we willen graag "heel" blijven 😜

Maar willen wel tip voor locaties voor een klein en groter event 😋
 
Hey allemaal, ik heb een paar locaties in mijn inbox gekregen. Dankjewel!
Ga deze vandaag eens bekijken. Want woensdag is bureaudag 😂 Ook niet teveel uitspoken na gisteren want die gate is closed!
Layla en ik houden jullie zeker op de hoogte. Tot dan zal Layla jullie hier wel warm maken met haar charme :sneaky: Ik doe graag de organisatie en de leutige commentaar. Online sexy talk is not my thing
 
Mochten jullie ooit eens het land intrekken en ook de noorderlijk wonende wandelaars tegemoet willen komen, weet ik waarschijnlijk een mooie locatie voor jullie.
 
Mochten jullie ooit eens het land intrekken en ook de noorderlijk wonende wandelaars tegemoet willen komen, weet ik waarschijnlijk een mooie locatie voor jullie.
Tell me more, tell me more,.... Jaaaaa leuk Grease deuntje in de ochtend. Ga je voice memmetje sturen.
Even briefing van gisteren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan