Empress Layla & Lisa Lefèvre - To be continued

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tournee door de Lage Landen. Ik ben voor!
Hoe gaan we dat doen met de chauffeur? Als die constant afgeleid wordt door de geluiden achter hem... kan nog gevaarlijk worden!
En... stoppen op een truckers parking??? Gaan nog veel bekijks krijgen vrees ik!!!
 
Dag heren. Dit idee was er al even, maar is sinds een paar dagen in een stroomversnelling gegaan. Blijkbaar heeft @Empress Layla een enorme voorliefde voor mijn Vlaams accent. Ik ben op mijn beurt helemaal weg van Layla als persoon.

We praten al even en voelen een enorme klik op verschillende niveaus.

Tijdens 1 van ons eerste gesprekken zei Layla eens een gangbang te willen organiseren. Dus… waarom de handen niet ineen slaan 🥊 ?

Maar we vragen even jullie hulp:
  • kennen jullie een geschikte locatie dichtbij de rand tussen België en Nederland? In België geleden door de moeilijke wetgeving in Nederland 😇
  • Nederlandse locaties zijn ook te overwegen maar dan maak ik er wat anders van ☺️
Vanaf dat we weten welke locatie het gaat zijn gaan we het concept uitwerken.

Wat hebben we nu al in gedachten?

Een kleine bang van een max aantal personen met voorschot. Ook een ongelimiteerd event. Dit gaat even zoeken worden. Dus we gaan zien. Ben benieuwd voor ons beiden 😍

💋 ons beiden
@Empress Layla laat je gaan lieverd

Bekijk bijlage 68579
Er zijn clubs in Brecht en Hoogstraten, beide net over de grens,dat is qua afstand toch prima te doen denk ik voor de Nederlandse fans.
 
Er zijn clubs in Brecht en Hoogstraten, beide net over de grens,dat is qua afstand toch prima te doen denk ik voor de Nederlandse fans.
Ik ga eens kijken naar deze locaties. Dankjewel voor de tip 😄 Maar voorlopig probeer ik clubs te mijden. Die nemen een groot deel van je inkomsten. Omdat wij het eerst klein willen houden weet ik niet of dit interessant is.
 
Uhoh, als het de datum is die elders gefluisterd wordt krijg ik een probleem en moet ik een collega gaan smeken om op zijn vaste dag waarop ie niet werkt toch te komen werken. Oef!

Maar misschien is het in de avonduren en redelijk dichtbij, zodat ik na mijn werk kan of is mijn collega heel lief voor mij bereidt zijn dag op te offeren. Ik hou hoop en bidt tot alle godinnen dat ze me goed gezind zijn.

Gezien het animo wordt het sowieso lootjes trekken denk ik. 😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan