Reactie op bovenstaande:
Ook zonder mij wordt er altijd volop gediscussieerd in mijn topic(s). Over de vriendin van Hotpatato, of over Louis van Gaal om maar wat voorbeelden te noemen. Ook in andere topics vind ik vaak verwijzingen naar mij (aanbidding ed).
Diegene die het steeds aanhalen, veroorzaken de hype.
Een mededeling wordt in discussie gesteld. Er zijn aannames, valse steken onder water en ik ben een type persoon die niet makkelijk dingen over haar kant laat gaan. Met woorden ben ik goed. En als ik niet reageer, blijven sommige personen in mijn beleving drammen totdat ik een (bevredigend) antwoord heb gegeven.
Ook nu, heb ik 2x fijn weekend gezegd en toch moeten er weer berichten met meningen over hoe ik het topic moet inkleden
Ik heb leden op negeer. Maar sommige leden gaan inmiddels zo ver dat ze zelfs gaan mailen naar t privé huis over dingen in t topic
Sommigen maken de hype door zo extreem te reageren. Ik ben zelfs al benaderd door een vrouwenblad
Ik heb vriendelijk bedankt.
Ik ben maar een gewone vrouw die dit werk met plezier doet. Niks meer en niks minder.
Onbereikbaar:
Ik heb mijzelf onbereikbaar gemaakt voor personen die verwachtingen of fetisjen hebben die ik niet kan waarmaken.
Ik geef graag de beste service en trek mij stil terug als ik geen klik meer ervaar of als ik niet meer aan de wensen kan voldoen vd betalende partij.
Hoop dat voldoende toelichting heb gegeven op mijn vrije dag