Recensie Emy, Wuustwezel 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://emythaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
90+10
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gehad met Emy.
Het was voor mij de 2de keer in deze salon en de eerste keer met Emy.
Ze heeft nu een kort pittig kapsel en vroeg mij wat ik daarvan vond, lang haar heeft mijn voorkeur maar als ik op mijn buik lig zie ik dit toch niet.

Vanaf het moment dat ik binnen stapte merkte ik al dat dit een geil ding is, ze greep meteen naar mijn zak en ik kreeg een tongzoen bij binnenkomst.
De massage was uitstekend met voldoende teasen, bovendien zat er een mooie opbouw in.
Bij mij kwam ook het tril apparaat eraan te pas, hiermee stimuleert ze je balzak, penis en in mijn geval gebruikte ze hem ook anaal.
Tussendoor ook heerlijk met haar borsten gespeeld en aan haar tepels gelikt.

Tijdens de date moest Emy heel even een telefoon aannemen, toen kwam Jenny ook nog even binnenlopen om zichzelf voor te stellen.
Ze heeft ook even met mijn kleine vriend gespeeld en werd vervolgens weer afgewisseld door Emy.

Ze heeft mij overigens niet gepijpt en dit ook niet aangeboden maar ik heb het niet gemist moet ik zeggen, wellicht de volgende keer want die gaat er zeker komen.
 
Gisteren een afspraak gehad met Emy.
Het was voor mij de 2de keer in deze salon en de eerste keer met Emy.
Ze heeft nu een kort pittig kapsel en vroeg mij wat ik daarvan vond, lang haar heeft mijn voorkeur maar als ik op mijn buik lig zie ik dit toch niet.

Vanaf het moment dat ik binnen stapte merkte ik al dat dit een geil ding is, ze greep meteen naar mijn zak en ik kreeg een tongzoen bij binnenkomst.
De massage was uitstekend met voldoende teasen, bovendien zat er een mooie opbouw in.
Bij mij kwam ook het tril apparaat eraan te pas, hiermee stimuleert ze je balzak, penis en in mijn geval gebruikte ze hem ook anaal.
Tussendoor ook heerlijk met haar borsten gespeeld en aan haar tepels gelikt.

Tijdens de date moest Emy heel even een telefoon aannemen, toen kwam Jenny ook nog even binnenlopen om zichzelf voor te stellen.
Ze heeft ook even met mijn kleine vriend gespeeld en werd vervolgens weer afgewisseld door Emy.

Ze heeft mij overigens niet gepijpt en dit ook niet aangeboden maar ik heb het niet gemist moet ik zeggen, wellicht de volgende keer want die gaat er zeker komen.
Komt Jenny van een ander salon? Heb bij Emy nog niet van haar gehoord en kwa uiterlijk een mooie verschijning?
 
Terug
Bovenaan Onderaan