Recensie Erica, Antwerpen, Villa Tinto 6 (dag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

N86

Newbie
15
27/12/22
25
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de vrijdag voor het pinksterweekend was ik in Antwerpen, en toen heb ik Erica bezocht.
Een paar weken eerder had ik haar ook al eens bezocht, en dus herkende ze mij nog. Ik vind haar een geweldig leuke vrouw.
Ze heeft tatoeages, Roemeens.
 
Is het de knappe Erica die pakweg 2 a 3 jaar weg is uit het kwartier? Zwart harig, vrij mager, kleinere borstjes, tattoes over heel lichaam, handen en vingers. Spreekt zeer goed Engels?
 
Als jullie met zoveel aanbidders vanuit Gent haar willen komen bezoeken best een bus in te leggen om de Antwerpse ring niet nog te belasten ;-)
Ook misschien best een volgorde onder de aanbidders af te spreken.
Toch even focus bewaren denk ik zo en vergeet door de aanbidding en ze is zeker aantrekkelijk toch niet wat ze nu al 10jaar tientallen keren per dag doet.Verslavingsgevaar is niet goed voor de portemonnee
 
Ze is verhuisd naar de overkant. Nr 6
Werkt steeds meer en meer op afspraak zoals enkele toppers reeds doen.
VT 6 is één van de slechtste kamers van VT qua ligging. Links van het bureau op het opstapje, helemaal in de hoek weggestopt. Daar kijkt bijna niemand. Ik hoop voor haar dat ze dan snel weer een betere kamer krijgt.
 
In het verleden een leuke date gehad met deze schoonheid maar toen ik een tijd geleden opnieuw wou binnen gaan weigerde ze ... Ik heb haar vandaag maar eens gevraagd wat het probleem was ... Het duurde de vorige keer te lang naar mevrouw haar zin. "i don't want to lose time" Ik vroeg haar of een langere date mogelijk was maar ze had in haar hoofd een beslissing gemaakt en daar ging ze zich aan houden ...

Wat een B..tch. Ze heeft toch een mond om te zeggen dat de tijd om is ... Ze is een mooie verschijning maar wat een rotkarakter

Ze wil blijkbaar alleen supersnelle wipjes ... snel geld verdienen
 
Ik begrijp wat Snow wil bedoelen. Had recentelijk met haar een afspraak voor 3hr (600eur)een her highness liet slechts 1x sex toe de rest wou ze babbelen over haar man die ze al jaren onderhoud;haar dochterhaar moeder enfin niet echt waarvoor ik daar was. Hoog arrogantie gehalte;ze wil langdurig blijvende klanten waarmee zze haast niets wil doen. To be avoided.
 
In het verleden een leuke date gehad met deze schoonheid maar toen ik een tijd geleden opnieuw wou binnen gaan weigerde ze ... Ik heb haar vandaag maar eens gevraagd wat het probleem was ... Het duurde de vorige keer te lang naar mevrouw haar zin. "i don't want to lose time" Ik vroeg haar of een langere date mogelijk was maar ze had in haar hoofd een beslissing gemaakt en daar ging ze zich aan houden ...

Wat een B..tch. Ze heeft toch een mond om te zeggen dat de tijd om is ... Ze is een mooie verschijning maar wat een rotkarakter

Ze wil blijkbaar alleen supersnelle wipjes ... snel geld verdienen
Heb ook een gelijkaardig ervaring met deze dame gehad voor covid-19.
Enkele maanden geleden was ik weer welkom ( denk omdat ze veel vrij was maar dan heb ik zelf gepast
 
In het verleden een leuke date gehad met deze schoonheid maar toen ik een tijd geleden opnieuw wou binnen gaan weigerde ze ... Ik heb haar vandaag maar eens gevraagd wat het probleem was ... Het duurde de vorige keer te lang naar mevrouw haar zin. "i don't want to lose time" Ik vroeg haar of een langere date mogelijk was maar ze had in haar hoofd een beslissing gemaakt en daar ging ze zich aan houden ...

Wat een B..tch. Ze heeft toch een mond om te zeggen dat de tijd om is ... Ze is een mooie verschijning maar wat een rotkarakter

Ze wil blijkbaar alleen supersnelle wipjes ... snel geld verdienen
Heb dezelfde ervaring.
Ze begon out of the blue plots allerlei smoesjes te verzinnen.
"I am waiting for someone"
Daarna nog eens geprobeerd… veranderde in een arrogante bitch.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan