Recensie Erica, Woeste Hoeve, Matsloot 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 949

Newbie
Forumpionier
9
07/07/21
3
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.day-nightclub-dewoestehoeve.nl/de-dames/erica/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar week terug bij deze Erica geweest.

Erica is een leuke verschijning met lang zwart haar zoals te zien is op de foto's, de dame spreek Engels maar niet echt goed, een simpel gesprek lukt wel.

Betaald voor 1 uur en daarna werd ik naar boven geleid door Erica, ze liep op extreem hoge hakken wat een beetje onhandig was maar goed.
Simpel gesprekje gehouden en daarna uitgekleed en op bed gaan liggen, ze begon eerst al over het formaat van mijn jongheer dus ik dacht al; oh oh hier gaan we, to big.
Viel allemaal mee gelukkig, ze pijpte wel redelijk, heb slechter mee gemaakt maar ook zeker wel beter. Daarna kwam ze boven op waarbij ze lekker nat werd en begon te kreunen en hijgen etc, doggy en missionaris gedaan daarna en gekomen waarna ze ook nog zei "you fuck for long time", was ook wel zeker een half uur bezig, ze bood me zelfs nog een 2e ronde aan met de leuke opmerking 'okay but i asked so dont blame me'. Zoenen heb ik niet uitgeprobeerd, doe ik meestal wel bij dames maar hier niet aan gedacht.

Denk dat als je vaker met haar afspreekt het ongemakkelijke van de taal barriere verdwijnt en de sex ook wel wat beter word.

Geen herhaling voor mij, maar wel een aanrader als je zak geleegd moet worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan