Recensie Erika, Amsterdam (voorheen Almere) 4,22 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
414
06/12/21
751
81
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9090514-erika
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een afwezigheid van een jaar of wat is Erika weer neergestreken in Almere. Als ik haar moet geloven is dit de tweede keer en verwacht ze vaker te zullen komen. Vooralsnog zal ze hier nog twee weken blijven (als ik het goed begreep).

Ze ontvangt in een anoniem appartement in een anonieme buitenwijk van Almere. Makkelijk parkeren en geen pottenkijkers, volgens mij. De woning is op zichzelf nieuw, maar niet super netjes, er wordt duidelijk in gewerkt en geleefd. Wel schone handdoeken etc.

De foto's van Erika kloppen 100% en zouden vandaag gemaakt kunnen zijn (zijn ze natuurlijk niet). Ze is kleiner dan ik had verwacht, al staat dat gewoon in haar profiel, een vrij tengere dame. Wel met knoeperts van borsten overigens, ook die zijn naar verwachting. Niet zichtbaar op de foto is haar flinke (slotjes)beugel. Hier merkte ik gelukkig niets van bij het pijpen (MC), maar ik had wel het idee dat deze haar wat in de weg zat bij het (tong)zoenen. Dit doet ze weldegelijk, maar een beetje op haar hoede.

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat mijn eerste indruk was dat het qua uiterlijk allemaal klopte, maar ze te introvert en behouden voor me zou zijn. Gelukkig bleek dit flink mee te vallen. Ze laat veel toe, pijpt flink diep en blijkt te houden van een goede stevige sexpartij. Het zweet gutste van ons af en ze kon daar hartelijk om lachen. Communiceren was lastig: houtje-touwtje Spaans, een paar woorden Engels, gebaren.
Desalniettemin verbaasde ze me door me na de eerste ronde te verwennen met een zeer uitvoerige en goede massage, waar ze alle tijd voor nam. Toen de wekker ging, ging ik er van uit dat het uit was met de pret, maar dat liep anders. Geheel op haar initiatief begonnen we aan een rustige tweede ronde, waarbij ze ook weer de tijd nam en me uitvoerige pijpte, alvorens op me te komen zitten. Eigenlijk kom ik zelden tot een tweede ronde, omdat ik niet van het gehaast houd, maar op deze manier was het smullen. Als ik had gewild had ik volgens mij gerust nog een half uur langer door kunnen gaan. Een kwartiertje was nu voldoende ;-)

Een aanrader dus, al geef ik toch geen 5 sterren. Dat heeft vooral te maken met het gebrek aan goede communicatie, geen PZC en het feit dat ik niet de ervaring van 'volledig in elkaar op gaan' had. Wie weet komt dat bij een volgend bezoekje. 130 euro voor een uur is trouwen wel echt een koopje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Erika bezocht in de vroege morgen, gisteren de afspraak al gemaakt.
Moest een uurtje rijden naar die buitenwijk van Almere, daaraangekomen eerst geen reactie, maar gelukkig uiteindelijk toch naar het juiste adres.
Ik vind Erika er zelfs beter uitzien dan de foto's, mooi slank ebony plaatje.
Haar borsten zijn mooi, maar bij nadere inspectie zie je dat ze haar borsten heeft laten verkleinen, door de aanwezige littekens.
Overigens voor mij niet echt storend.
Schuchtere ontvangst inderdaad met wat zedige kusjes.
Betaald voor een uurtje, met nog wat extra voor pijpen zonder.
Doet ze trouwens alleen bij super schone piemels.
Gestart met een pijpsessie, waarbij ik al gauw zei, dit mag je wel een uur lang doen.
Pijpt met veel gevoel, maar niet echt deepthroat.
Wat kusjes gedeeld en haar tepels afgezogen, lekkere tieten toch wel.
Vervolgens haar gebeft, kreunde wel wat van plezier cq waardering, maar ik kreeg haar toch niet klaargelikt volgens mijn beleving dan.
Daarna heeft ze weer even gepijpt en een condoom erom gedaan.
Eerst in missio en met de benen omhoog geneukt.
Daarna gewisseld met Erika on top in cowgirl en gehurkt boven mij, zodat mijn volle lengte in haar kutje verdween.
Nog even doorgeneukt met haar om mijn nek en ik onder, waarbij ik het werk deed.
De gemiddelde neuktijd uit een ander topic al weer lang overschreden en toch niet zelf klaargekomen.
Inmiddels aardig in het zweet, dus weer effe naar het bed in de rustpositie, waarbij Erika verderging met het betere pijpwerk.
Ik had graag haar mondje volgespoten, maar zelf haar penismassage, die met veel gevoel gaat kon mij er niet toe brengen om te spuiten.
Nog een laatste poging gedaan met eigen hand en een vingertje van haar, maar ik gaf het op.
Erika ondernam nog een allerlaatste poging, maar nee helaas.
Nog even gedouched en daarna weer aangekleedt.
Vervolgafspraak gemaakt met dit lekkertje voor morgenochtend.
 
Vandaag nog effe teruggeweest naar Erika.
Wederom geboekt voor een uurtje voor 150€ incl. pzc. (als je schoon bent)
Had zich kennelijk verslapen, dus ik ben eerst maar een broodje gezond wezen eten en koffie gaan drinken bij een naburige Shell pomp.
Nog wat tijd voor de krant en om nog effe te scrollen naar andere dames in Almere/Lelystad.
Luiza reageerde niet op tijd, dus het werd toch nog een keer Erika.
Pijpen zonder condoom was ook dit keer fenomenaal in drie sessies tussen het neuken door.
Zoenen bleef ook vandaag zedig, tong bleef binnenboord.
Haar klaarbeffen is volgens mij nog niemand gelukt, dus ook ik faalde wederom daarin.
Na missio, cowcirl in wat variaties uiteindelijk toch doggy op het bed gedaan en vandaag heerlijk klaargekomen in haar strakke doosje.
Lekker doorneuken kan ze beter waarderen als de befsessie, maar het blijft natuurlijk een prof.
Wel een die niet op de tijd let, ondanks gebruik wekkertje, kreeg ik nog een heerlijke rugmassage, wat ze niet onverdienstelijk deed.
Ze is er nog tot 28 juli dan gaat ze terug naar Madrid.
Dus als ze zou tongzoenen dan zou ze zo 5 sterren scoren, maar het blijven dus 4****.
Totaal 75 min binnen geweest
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gelijk maar even langs geweest vanavond, en ik moet zeggen dat al het bovenstaande wel klopt. Ze kan enorm goed pijpen, echt een aanrader, alleen de communicatie is een probleem soms. Over het algemeen dikke voldoende. Maar ik zou er niet nog een keer een uur voor rijden.
 
Waarom is de communicatie een probleem, haar basic Engels is prima althans bij mij, maar ik spreek ook basic Spaans.
Niet extra betaald voor pijpen zonder.??
Ze gaat wel persoonlijke vragen uit de weg heb ik het idee.
 
Waarom is de communicatie een probleem, haar basic Engels is prima althans bij mij, maar ik spreek ook basic Spaans.
Niet extra betaald voor pijpen zonder.??
Ze gaat wel persoonlijke vragen uit de weg heb ik het idee.
Het was engels/spaans door elkaar. Dus heel lastig te begrijpen. Ik kan geen woord spaans dus vandaar. Nee niet extra betaald, ze keek of ik schoon was en dat was prima in orde dus. Persoonlijke vragen vond ik juist wel redelijk goed gaan. Met de vertaal app erbij heb ik haar het 1 en ander kunnen vragen.
 
She stood me up today. Ik had vanochtend afgesproken en ze / de pooier vroeg om een uur van tevoren te confirmeren. Wat ik, plichtsgetrouw, uiteraard dee. 3 uur later kreeg ik een berichtje in de trant 'hé hoi hoe gaat t'.
Ik zei dat we 2 uur eerder een afspraak hadden. 'I just wake up'. Geen sorry, oeps of niets.
Het foute Engels is nog tot daar aan toe …
Weet niet of ik het nog ns moet proberen …
 
Hele vroege afspraak zeker, laatste keer ook een ruim uurtje gewacht.
Maar is wel mooi kut, als ze je laat zitten.
Maar effe broodje gegeten en kopje koffie gedronken, bij de Shell pomp en moest toch ook effe naar de WC.
Was al effe naar alternatieven aan het zoeken in Almere, toen ze belde.
Ik denk toch dat ze zelf haar telefoon doet, want ik app ook in het spaans.
Haar engels is volgens mij beter dan ze doet voorkomen.
De moeite waard denk ik
 
Het was niet heel vroeg, best een christelijke tijd. Zeker met zo'n hete dag als vandaag, kun je er maar beter eerder bij zijn 😉🥵
Misschien probeer ik het nog ns … Maar kut is het wel idd..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag nog maar eens op herhaling geweest bij Erika.
Flesje wijn meegenomen, dus het werd gezellig.
Wederom werd ik zalig door haar gepijpt zonder condoom.
Haar ook weer lekker gebeft, waar ze vandaag goed op reageerde.
Er werd zelfs meer gezoend deze keer.
Een handvol standjes afgewerkt.
En uiteraard af en toe een slokje.
Nieuwe onderkomen is een studentenkot nabij World of Food.
Dus de lokatie is er niet op vooruitgegaan tov Almere.
Geef geen sterren meer weg, maar volgende week zeker nog een keer, voor ze vertrekt naar Madrid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9753506-erika
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wat een dame is het, jammer dat ze donderdag weer weg gaat.

Ze wachte me op in een heerlijke lingerie set. Het uur helemaal volgemaakt, nog een massage tussendoor en na afloop douchen. Buiten na 70 minuten.

Heb haar gezegd dat als ze weer terug komt dat ik haar weer bezoek.

100% herhalingsgevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/9753506-erika
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren na het zien van de advertentie contact gezocht met Erica, ik meen mij te herinneren wel eens eerder bij haar geweest te zijn, denk toch al wat langer geleden inmiddels:)Erica bevestigde het door mij gewenste tijdstip, ik kreeg keurig de straatnaam door en daar aangekomen werd ik keurig naar het juiste huisnummer geleid..
Binnen gekomen werd ik direct naar de slaapkamer geloodst, best een grote kamer met veel licht door een goed aanwezige lichtslang hahaha, en ja er stond ook best een groot bed, wel wat laag bij de grond, maar wat boeit dat:p Ik kon me uitkleden en had zelf het idee nog naar een badkamer te gaan, maar nee Erica ging met natte doekjes aan de slag, persoonlijk vind ik even douchen voor en achteraf wel lekker, maar ja.....Erica pakte gelijk na het schoonmaken er al een rubber bij en begon mij met condoom te pijpen, kleine Klaas reageerde daar furieus op en werd goed hard! Lekker deepthroath ook, ze geeft er niks om lijkt het, moet wel zeggen dat het droog pijpen was, heb geen kwijl of speeksel gezien, dat vind ik vaak wel geil... oogcontact tijdens het pijpen was er helaas niet, het lijkt allemaal op de automatische piloot te gaan, geen voorspel of lekker teasen, niets van dit alles:cautious: ze is wel heel vriendelijk hoor, maar ook het zoenen deed ze niet helaas... Klaas was uiteindelijk door het pijpen wel heel geil geworden en heb het condoom dan ook eigenlijk te snel volgeschoten, niet aan neuken toe gekomen... en ja het condoom eraf, weer natte doekjes erbij, beetje kletsen, maar bij mij was de flow verdwenen, ik wilde naar huis, heb me aangekleed en ben huiswaarts gegaan:p Wat ik me wel afvraag, wat ze in godsnaam met die borsten hebben lopen knoeien, de laatste keer dat ik er was, waren deze helemaal naturel en heerlijk groot, maar nu veel litteken weefsel, rond en ook om haar tepels, doodzonde, ik denk dat ze ze heeft laten verkleinen jammer heel jammer vind ik dat... afijn ik moest wel lachen, want de vorige keer gaf ze me aan dat haar blokjesbeugel snel zou verdwijnen, maar nee, deze heeft ze nog steeds in (trouwens bij het pijpen merk je daar niks van) voor Klaas geen herhaal bezoek meer helaas! Ze is nog een paar dagen in Almere en vertrekt daarna richting Diemen;)
 
Voor de liefhebbers van kaneelkleurige dames, die lekker pijpen en neuken voor een normaal tarief.
Erika is terug in Amsterdam-west.
pzc is 20€ meer.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Erika is terug inderdaad, dat verdiende een hernieuwde kennismaking. Ontvangst in een weinig bijzonder appartement, niet heel vies, maar ook niet direct iets om lekker ontspannen te verblijven. Ze heeft haar beugeltje verwijderd en een schitterend gebid. Pijpen is met condoom en (desondanks) nog steeds gewoon uiterst lekker.

Ondanks dat een half uurtje kort is, heb je niet het idee dat je je moet haasten, al zat een tweede ronde er uiteraard niet in. Ze heeft ook nog altijd haar geweldige lichaam, maar ik vermoed dat er wel wat van haar borsten is afgehaald. Ze zijn nog steeds mooi, maar met een paar kleine littekens. Geen harde siliconen o.i.d., je voelt dat ze natuurlijk zacht zijn. Het neuken is lekker, ze is actief en strak. Ook haar Engels lijkt wat verbeterd, er valt zowaar een klein gesprekje met haar aan te knopen.

Ze blijft nog een paar weken en verdwijnt dan weer voor onbepaalde tijd. Ik zou snel nog even een kijkje gaan nemen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9090514-erika
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de kans om Erika te bezoeken en geen spijt van.
Ze is nog slanker als vroeger, met een klein kontje.
Betaald voor 45 min met pzc = 100€ + 20€ extra = 120€
Lekker pijpen, handje op het achterhoofd om het tempo te versnellen, daarna hield ze zelf het tempo erin.
Geen deepthroat, ongeveer de helft bij mij, maar ontzettend lekker.
Daarna haar gebeft, ze drukte mijn hoofd ook op haar poes na een tijdje, dus ik nog een tijd stug doorlikken, ze vond het wel lekker in mijn beleving, maar er volgende geen schokkende gebeurtenis.
Dus condoom erom en haar in missio met de benen omhoog genomen, haar kutje lijkt nog strakker als vroeger.
Vervolgens zij on top, mooi om je te laten berijden door zo'n slanke dame en je pik helemaal te zien verdwijnen in haar grotje.
Gewisseld naar doggy en haar goed kunnen doorneuken.
Ze had door dat ik niet klaar ging komen, dus verder met pijpen, condoom er weer af en lekker genieten.
Kwam nog steeds niet klaar, maar het was super.
Enige minpunt is dat ze niet zoent.
Volle tijd benut.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9090514-erika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan me helemaal aansluiten bij de recensie van Makkebeer. Wat is Erika een fijne en lieve vrouw. Super mooi ook.
Heeft het afgelopen half jaar veel in de sportschool doorgebracht en dat is te zien. Heel erg fit. Mooie spieren en echt slank, maar niet eng dun. Mooi afgetrained lichaam en mooie spieren maar niet te veel. Echt vrouwelijk. Doet ze goed.

Heerlijke vrouw om bij te zijn. Kan enorm goed pijpen. Bij mij ook af en toe deepthroat.
Alle standjes met haar zijn heerlijk. Doggy, missio, maar mijn favoriet is zij bovenop en dan zie je je paal in haar strakke kutje heen en weer gaan. Wat een topgezicht. Wat een heerlijke vrouw. Zeker bij mijn beste 3 ervaringen van dit jaar.

Kan eigenlijk geen minpunt bedenken. Nou ja tongzoenen zou nog een extra plus opleveren. Kan inmiddels ook wat beter Engels. Dus met een combi van Spaans en Engels kan je ook nog leuk communiceren.

Heeft na afloop geen haast. Kwam heerlijk naast mij liggen. Zelfs toen de wekker afging geen haast en nog 10 min blijven liggen. Was ook slecht weer en rustig. De hele ervaring was top!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9090514-erika
Totale kosten (in euro)
120 €
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog even snel op herhaling geweest bij Erika.
Weer voor 45 min betaald 120€ en na 52 min buiten.
We hebben alleen oraal gedaan, dus ze heeft hem 45 min in haar mondje gehad.
Wilde graag haar mondje vol spuiten, maar ondanks dat het heel erg lekker was, kon ik weer niet klaarkomen.
Halverwege nog even geswitched naar 69 en haar lekker kutje uitgelikt, maar kreeg haar ook niet klaargelikt.
Jammer dat ze woensdagmorgen vroeg alweer vertrekt naar Spanje, dus voor de liefhebbers, alleen nog dinsdag kun je van haar genieten.
Maar ze komt medio maart 2024 terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan