Recensie Erika/Erica - Love and Joy 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

IceBeer

Vaste klant
208
10/06/22
179
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dagje vrij en had geen plannen. Besloten om voor het eerst eens een kijkje te nemen in Leeuwarden. Was er nog nooit geweest.
Veel ramen verdeeld over enkele pandjes, leuk loopje ook. Parkeren goed te doen. Alleen weinig dames aanwezig. En zeker weinig die me aanspraken. Stond er toch van te kijken dat je op enkele plekken dan moet betalen om binnen te komen… echter toch een dame bezocht. En wel Erika bij Love and Joy. Ze kijk zo ontzettend geil uit haar ogen en haar slanke figuurtje viel me op. Daarnaast was ze ook niet zo aan het pushen als de andere aanwezige dames. Kort gesprekje en toen de daad verricht. Lichaam viel me toch wat tegen, iets te weinig vorm, maar qua geilheid werd dat gecompenseerd. Deze dame nam de tijd, deed veel moeite en gunde me een fantastisch uitzicht op haar lekkere kutje tijdens een geweldige BJ. Daarna nog 2 posities geneukt en uiteindelijk heeft ze me afgetrokken tot ik klaar kwam. Was echt wel een goede ervaring. Daarna nog even rustig gepraat alvorens Leeuwarden weer achter me te laten. Goede prijs/kwaliteitverhouding, maar het is voor mij ruim een uur rijden dus zou niet zomaar weer terug gaan, misschien als er wat meer dames aanwezig zijn. Vond het sfeertje wel heel leuk. Als deze dame dichterbij m'n thuis zou werken zou ik er zeker nog eens langsgaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan