Recensie Erika, Oss (voorheen Ede, Breda,) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hedonista

Vaste klant
176
16/08/21
102
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alkmaar/8777550-erika
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op Kinky adverteerd de Roemeense Erika, afwisselend in verschillende steden.
Vanmiddag een verschrikkelijke koude douche gehad. Dame komt niet haar afspraken na, wil je zo snel mogelijk weer weg hebben. Kon mij vooraf ook niet op frissen, nee ik moest maar snel plaats nemen op het bed. Een ruwe behandeling kreeg mijn jongeheer, hetgeen mij snel een slappe toestand opleverde. Hierdoor lukte intiem niet. Ik wees op haar advertentie waar haar services vermeld stonden. Vooraf gevraagd of dit inclusief bij de gegeven prijs was. What you want was het antwoord. Dit werdt nu ontkent. Pijpen zonder, een paar likjes en veel ruw poets werk met doekje. Condoom meteen er op. Zo ontweek ze ook het zoenen, van een voorspel geen sprake, wel afgesproken. Ik wilde meteen weg, en ik kreeg de helft van het geld terug. Van deze afknapper houdt ik helaas nog wel last van.
 
Erika, is nu neergestreken in Ede (of omgeving) samen met een aantal andere Oost-Europese vriendinnen er zijn nl een flink aantal dames die nu opeens ontvangen in Ede. Dit is anders nooit het geval, wees gewaarschuwd. Ze zullen wel in een van de vele vakantieparken verblijven!!
 
Zeer bedenkelijk dat ze door het hele land in korte tijd van de ene plaats naar de andere hoppen. Deze dame Erika reist in korte tijd van en naar ELF verschillende plaatsen !
Geeft mij een malafide indruk, en ook zo ervaren. Nog steeds een vervelende gevoel aan deze dame over gehouden.
Ik date voortaan enkel dames, met goede recensie.
 
Nu in de buurt van Waalwijk
Ik had helaas geen reviews gelezen
Ziet er op zich wel goed uit alleen de rest is drama dit mag niet dat mag niet wil het liefst alleen doggy geneukt worden Voor 50 eurie extra ook bare te neuken dit niet gedaan wil niet zeggen dat ik roomser ben dan de paus maar bij dames die er al bij binnenkomst over beginnen dan sla ik over
 
Deze dame heet nu Lorena, en geeft zich ook uit voor Amalia. die een ander persoon is.
Nog steeds een zeer slechte dienstverlening, dus ook onder de naam en fotos van iemand anders.
Zie

Het ziet er helaas naar uit, dat ze er telkens mee weg komt. Zeker gezien de dame een andere identiteit aan neemt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan