Recensie Erika, Hasselt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Albert

Newbie
21
18/09/21
6
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/real-foto-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Это был печальный опыт. Дама из Кремниевой долины. Снимки очень хорошие, но на самом деле выглядит намного хуже. Грудь сделана очень плохо, ресницы и волосы ненастоящие. Английский не очень хорош, но его достаточно, чтобы разобраться в этом вопросе. Кратко опишу процесс: пришла, отдала деньги на час, в объявлении указан только защищенный секс, но тут же даме предложили минет без презерватива за 50 евро. Никаких дополнительных услуг я не использовал. Нет поцелуев, в ласках есть отказ. Она сорвала мой член, надела резину, сосала 2 минуты и легла рядом со мной. Я подумал "окей", развернул ее, трахнул ее сзади. Это все. Конечно, повторов не будет.
 
Это был печальный опыт. Дама из Кремниевой долины. Снимки очень хорошие, но на самом деле выглядит намного хуже. Грудь сделана очень плохо, ресницы и волосы ненастоящие. Английский не очень хорош, но его достаточно, чтобы разобраться в этом вопросе. Кратко опишу процесс: пришла, отдала деньги на час, в объявлении указан только защищенный секс, но тут же даме предложили минет без презерватива за 50 евро. Никаких дополнительных услуг я не использовал. Нет поцелуев, в ласках есть отказ. Она сорвала мой член, надела резину, сосала 2 минуты и легла рядом со мной. Я подумал "окей", развернул ее, трахнул ее сзади. Это все. Конечно, повторов не будет.

Google translate :
Het was een trieste ervaring. De dame uit Silicon Valley. De foto's zijn erg goed, maar in werkelijkheid zien ze er veel slechter uit. De borsten zijn erg slecht gedaan, de wimpers en het haar zijn nep. Engels is niet erg goed, maar het is voldoende om dit probleem te begrijpen. Ik zal het proces kort beschrijven: ik kwam, gaf een uur geld, de advertentie gaf alleen beschermde seks aan, maar de dame kreeg meteen een pijpbeurt aangeboden zonder condoom voor 50 euro. Ik heb geen gebruik gemaakt van aanvullende diensten. Er zijn geen kussen, er is weigering in liefkozingen. Ze rukte mijn pik eraf, deed rubber aan, zoog 2 minuten en ging naast me liggen. Ik dacht oké, draaide haar om, neukte haar van achteren. Het is alles. Natuurlijk zullen er geen herhalingen zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan