Toffeetoday
Meubelstuk
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://beta.kinky.nl/advertenties/5110649-erika
- Totale kosten (in euro)
- 200
Afgelopen weekend deze dame naar me toe laten komen.
Zou eigenlijk de dag van tevoren een afspraak hebben maar onvoorziene omstandigheden aan haar kant lieten dat feestje niet doorgaan.
Van tevoren even kort videogesprek, daarna locatie gedeeld zodat ze wist waar ze moest zijn.
Dame was netjes op tijd.
Na een korte kennismaking meteen door naar de slaapkamer, muziekje opgezet wat ze wel kon waarderen.
Daarna elkaar uitgekleed en ging ik liggen op bed waarna ze me heerlijk hard pijpte (wel met condoom, zonder was extra)
Toen ik goed hard was haar eens lekker oraal en handmatig verwend wat ze zeker leek te kunnen waarderen.
Daarna afgemaakt in cowgirl.
Na afloop nog even gepraat en toen is de dame weer vertrokken.
Zou eigenlijk de dag van tevoren een afspraak hebben maar onvoorziene omstandigheden aan haar kant lieten dat feestje niet doorgaan.
Van tevoren even kort videogesprek, daarna locatie gedeeld zodat ze wist waar ze moest zijn.
Dame was netjes op tijd.
Na een korte kennismaking meteen door naar de slaapkamer, muziekje opgezet wat ze wel kon waarderen.
Daarna elkaar uitgekleed en ging ik liggen op bed waarna ze me heerlijk hard pijpte (wel met condoom, zonder was extra)
Toen ik goed hard was haar eens lekker oraal en handmatig verwend wat ze zeker leek te kunnen waarderen.
Daarna afgemaakt in cowgirl.
Na afloop nog even gepraat en toen is de dame weer vertrokken.