Recensie Erika,Total Touch Geleen (Voorheen Prive 68, Heerlen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
55
05/02/23
52
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/4826358-erika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Prive 68 in Heerlen binnen gewipt. De dames werden voorgesteld aan mij. Waarvan Erika er meteen tussenuit sprong. Ik vroeg wat haar diensten waren. En gekozen voor een uur. Na de financiële afhandeling. Zijn we naar boven gegaan.

Ze liep voormij uit op de trap. Wat heeft ze toch een paar lekkere billen. Bij aankomst op de kamer een praatje gemaakt. Ze spreekt redelijk goed Duits en Engels. Ondertussen kleedde ik me snel uit. Ik wilde zo snel mogelijk van haar goddelijke lichaam genieten.

Na het was ritueel zijn we op bed beland. Waarna ze zoenend mijn lichaam aftasten steeds verder naar onderen toe. Toen ze bij mijn gereedschap aankwam. Duurde het niet lang. En nam ze mijn dikke vuisthamer zc in haar mondje. En begon er heerlijk aan te kluiven. En ze keek me onder het kluiven zeer geil aan. Met diepe halen kluifde ze aan mijn vuisthamer. ff later in gebarentaal stelde ik haar voor om standje 69 te doen. Dat stelde ze zeer op prijs. Toen ik haar befte merkte ik aan haar dat ze ervan genoot. Een echte gfe. Na ongeveer een half uur kluiven. De werkjas aan gedaan.

Daarna heb ik haar in verschillende gevechts positie's genomen. En daarna heerlijk deepthorat in haar gulzige pijpmondje klaargekomen.

Nou Prive 68 heeft er weer een nieuwe toppertje erbij.
De volgende x wordt het een Trio samen met Gloria.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan