Recensie Erika (RO), Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

f4fun

Stamgast
702
02/08/21
9.436
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zie viel op door haar mooie ogen, glimlach, billen en lichtblauwe blauwe bikini outfit maar deze 20 jarige Roemeense heeft niet alleen de looks... Eenmaal op de kamer heb ik me geen seconde verveeld, ze kan heerlijk pijpen en met haar mooie grote echte borsten zijn elk standje een genot om naar te kijken. En zegt niet na een minuut in een standje dat ze moe is en al wil wisselen ofzo.
Ze is populair en dat is logisch want 100% herhalingsgevaar. En nog een positief punt ze komt na het kameren niet "zeuren" of we alweer naar de kamer gaan. En ze vind het leuk om de hele tijd gekke bekken te trekken, bijna letterlijk dit dus ?. Iedereen die haar kent zal dit herkennen ?
Enige "minpuntjes" zijn dat ze niet zoent en ze niet pijpt "tot het einde". Klaarkomen op haar lichaam mag wel, maar kost extra.
 
Erika is een van de mooiste dames die rondloopt in SS. Prachtige rondingen en de gekke bekjes die ze trekt maken je erg blij. Ben vaste klant bij haar omdat ik toch een zwakte ervaar voor haar schoonheid, zachtheid, maar ook haar aardigheid.

Moet wel zeggen dat haar servicepakket een beetje tegenvalt gezien ze geen pzc en tongzoenen wil geven zonder dat ik hier extra voor betaal, zelfs niet terwijl ze weet dat ik een klant ben die vaak terugkomt. Vraag me af of iemand hetzelfde ervaart bij haar of is het toch wel mogelijk pzc en tongzoenen te vragen zonder hiervoor te betalen? Vind het oneerlijk om extra te betalen in een club waarin de standaard toch wel is dat de meeste meiden in ieder geval pzc doen en wellicht zelfs tongzoenen. Los hiervan vind ik Erika wel een hele goede toevoeging aan de club.
 
Hoelang blijf je? Ik kan me voorstellen dat als je maar 30 minuten blijft het standaardpakket bij haar wat beperkter is.
Dat geld voor meerdere dames.
 
Hoelang blijf je? Ik kan me voorstellen dat als je maar 30 minuten blijft het standaardpakket bij haar wat beperkter is.
Dat geld voor meerdere dames.
Ik ben misschien 8 keer eerder een half uur geweest bij haar, dacht ook dat als ik een keer een uur boek ik gelijk alles zou krijgen de laatste keer dat ik haar bezocht. Maar helaas, ondanks onze goed connectie geen complete service voor het bedrag van 110 p 60 (geen pzc, geen tz). Ze vertelt me dit met niemand te doen die niet extra betaalt.
 
Zéér matige service waarmee ze desalniettemin al jarenlang lijkt wegtekomen. Louter optickfick zonder enige illusie of iets dergelijks. Eigenlijk ongelooflijk dat ze urenlang geboekt worden door ik veronderstel fans van handjesvasthouden en/of massage en voorts wat blabla aanhoren. Upsellt bovendien behoorlijk voor sporadische gasten, tja.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan