Algemeen Erotheek Freya, Hulst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4976

Wandelaar
79
14/11/21
43
Vanaf 15 januari terug open enkel voor priveontvangst melanie en melody

 
Ach je zult verschieten hoeveel dames zonder doen. En hoeveel mannen het willen.
Maar ieder zijn liefhebberij, Albert. Misschien wat respect voor ieders wensen.
Dames houden er alleen niet zo van als t aan de grote klok wordt gehangen , maar de meerprijs vinden ze wel interessant.
Maar we leven in het tijdperk van horen zien zwijgen , dus bijzonder dat je hier kan lezen.
Een ieder kan zelf bepalen nu wat hij wil
 
Iemand die hier ervaring met heeft op dit forum?
Is dit de moeite voor single heren ?
Op het Freya gastenboek word het ene na het andere koppeltje aangemeld
Ik overweeg een keer langs te gaan…
 
Zou wel mooi zijn als de meiden zoals nicole wat met elkaar speelden,zegt toch dat ze bi is,zou er best wat extra geld voor over hebben,nog gegadigden om dit te organiseren of eens aan te kaarten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou wel mooi zijn als de meiden zoals nicole wat met elkaar speelden,zegt toch dat ze bi is,zou er best wat extra geld voor over hebben,nog gegadigden om dit te organiseren of eens aan te kaarten?
Dat zou wel top zijn mss eens voorstellen. Ik ga morgen eens bij Freya langs dus ik zal nadien een verslag neerschrijven 😀
 
@Ruckertje69 ondertussen weet iedereen dat Melanie en andere meiden die bij Freya gewerkt hebben bezig zijn een andere invulling te geven aan hun carrière in de vorm van online content via de diverse platforms: Onlyfans, F2F, Instagram, Twitter, Reddit, KiK en noem het allemaal maar op.

Ken meiden die jaren geleden al die richting opgegaan zijn en tegenwoordig heel wat centjes ophalen zonder iedere dag op hun rug te hoeven liggen voor Jan en alleman zoals bijv. Chica La Roxxx gedaan heeft.

Ze zoeken het wat dat betreft maar lekker uit want ik zal nooit 1 euro betalen aan die onzin terwijl het internet bol staat van gratis foto's en filmpjes!

Helaas zijn er genoeg oude en lelijke dikke mannetjes die dit soort content gretig afnemen en kunnen we stellen dat er een grote markt voor is.

Alleen vergeten de meeste meiden dat ook dit hard werken is en je elke dag en letterlijk de hele dag ermee bezig moet zijn om goed te kunnen verdienen.

Succes!
 
@Ruckertje69 ondertussen weet iedereen dat Melanie en andere meiden die bij Freya gewerkt hebben bezig zijn een andere invulling te geven aan hun carrière in de vorm van online content via de diverse platforms: Onlyfans, F2F, Instagram, Twitter, Reddit, KiK en noem het allemaal maar op.

Ken meiden die jaren geleden al die richting opgegaan zijn en tegenwoordig heel wat centjes ophalen zonder iedere dag op hun rug te hoeven liggen voor Jan en alleman zoals bijv. Chica La Roxxx gedaan heeft.

Ze zoeken het wat dat betreft maar lekker uit want ik zal nooit 1 euro betalen aan die onzin terwijl het internet bol staat van gratis foto's en filmpjes!

Helaas zijn er genoeg oude en lelijke dikke mannetjes die dit soort content gretig afnemen en kunnen we stellen dat er een grote markt voor is.

Alleen vergeten de meeste meiden dat ook dit hard werken is en je elke dag en letterlijk de hele dag ermee bezig moet zijn om goed te kunnen verdienen.

Succes!
Weet je toevallig soms onder welke naam ze actief is op die contents?
Zou zeker geen geld spenderen voor zo iets , gewoon eems zien wat er allemaal gratis te bekijken is,...
 
Weet je toevallig soms onder welke naam ze actief is op die contents?
Zou zeker geen geld spenderen voor zo iets , gewoon eems zien wat er allemaal gratis te bekijken is,...
De onderstaande links heb ik zelf ook van fans van haar:

 
De onderstaande links heb ik zelf ook van fans van haar:

Wauwwww bedankt voor de info dat ziet er wel een mooie meid uit…ik ben er laatste tijd niet meer geraakt mijn werk.
Als ik nog eens naar de Freya ga plaats ik wel reactie op het forum hier.
Groeten aan allen die hier recenties schrijven over de Freya
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan