Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja, klopt was een zeer onschuldig type, maar wel mooi en lekker.Iemand die zich 'Kate' nog kan herinneren? Kwam later op tv als deelneemster van The Bachelor en was kandidate van Miss België.
Was daar voor privé dates en gang bangs. Zalige periode.
Een mixje hoorde ik al eens voorbijkomen.Halfbloed ( of zoals de wakkere mensen zeggen " dubbelbloed" ) met Antwaarpse tongval.
Niet in één keer hoor, maar toch redelijk vlug na elkaar.Lanna sandra kellie lily allemaal weg in 1 xeen wat een goede werk gever zal zijn
Inderdaad. Deze week op maandag en donderdag alleen Rebecca aanwezig. Triest.Ik heb de indruk dat het bij Freya een beetje op sterven na de dood is. Meerdere dagen geen dames aanwezig en nu nog keuze uit 2., en dan nog op verschillende dagen. Nicole en Kelly zijn inmiddels ook al van de website verdwenen. Waar is de tijd dat er 2 of 3 dames aanwezig waren.
Nou, ik zou Rebecca zeker niet triest noemen!Inderdaad. Deze week op maandag en donderdag alleen Rebecca aanwezig. Triest.
Moesten waarschijnlijk te veel centjes afgeven zeker!?zeker word nicole gemist, maar ook melanie en louise en vele anderen.
Als een dame besluit om daar te gaan werken zullen er zeker afspraken over zijn gemaakt. Dus je weet waaraan je begint.Moesten waarschijnlijk te veel centjes afgeven zeker!?
Weet jij misschien of CIM bij haar ook mogelijk is?Ik ga er vast naar Sarah. Die is gewoon top. Naturel, echte gfe. Geniet mee en dat zie je niet vaak. Kan squirten als de beste.
Thanks!Ja hoor dat kan. Ze is n toppertje, mijn vaste dvp