Algemeen Erotheek Schiedam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoop dat bezoeken aan een sexbios aan je verwachtingen zal voldoen. Wat je wensen betreft:

- het kijken naar koppels en bij toestemming meedoen (altijd onvoorspelbaar maar wel erg geil als je het treft. Het is in mijn ervaring altijd toeval als je een stel treft.
- shemales (Ik ben zelf in de letterlijk tientallen jaren dat ik sexbiossen bezoek geen shemales bewust tegen te komen. Mannen in allerlei stadia en vormen van travestie - van full lady tot een geheime panty onder een net pak tref je wel in sexbiossen.
- toevallige onmoetingen (m/v)die wellicht leiden tot sex (als jij zin hebt en de ander ook: doen!)
- mastuberen terwijl andere kijken (het aspect dat je altijd wel treft, veel mensen vinden het opwindend openlijk te masturberen en anderen te bekijken. Voor mij is dat het meest geile onderdeel van de sexbios; lekker schaamteloos datgene wat je wellicht vroeger stiekum deed in alle openlijk beleven)
Hoedanook: veel plezier!
Hoi, bedankt voor je beschrijving en tips, ik ga het meemaken binnenkort ;-)
 
Vraagje aan de meer ervaren bezoekers van deze bioscoop:

Ik ben laatst eens geweest om te kijken hoe het daar was. Alleen was het toen zo dat in de ene zaal alleen homofilms draaiden en in die andere twee zalen waren er alleen maar films met shemales. Allebei niet echt mijn ding. Ik besloot nog even te wachten of er nog iets anders kwam, maar toen na 40 minuten ook de derde shemalefilm begon, heb ik maar besloten om te vertrekken.

Had ik pech dat ik op een verkeerd moment arriveerde of zijn er bepaalde dagen waarop ze voor dit genre kiezen? Want ik las op de site dat er ook gewoon heterofilms vertoond worden. Ik wil het best nogmaals proberen, maar dan hopelijk wel op een goede dag. Dus als iemand meer informatie heeft??
 
Vraagje aan de meer ervaren bezoekers van deze bioscoop:

Ik ben laatst eens geweest om te kijken hoe het daar was. Alleen was het toen zo dat in de ene zaal alleen homofilms draaiden en in die andere twee zalen waren er alleen maar films met shemales. Allebei niet echt mijn ding. Ik besloot nog even te wachten of er nog iets anders kwam, maar toen na 40 minuten ook de derde shemalefilm begon, heb ik maar besloten om te vertrekken.

Had ik pech dat ik op een verkeerd moment arriveerde of zijn er bepaalde dagen waarop ze voor dit genre kiezen? Want ik las op de site dat er ook gewoon heterofilms vertoond worden. Ik wil het best nogmaals proberen, maar dan hopelijk wel op een goede dag. Dus als iemand meer informatie heeft??
In de Erotheek zijn het in de heterozaal altijd klassieke M/V-films, een tijdlang vrijwel altijd van het merk Brazzers. Die shemale films lijkt me een vergissing. Bij de kassa worden de monitoren bediend en niet alle kassamensen zijn even betrokken bij wat ze doen en wat er gedraaid wordt. Dus ik vermoed een foutje.
 
In de Erotheek zijn het in de heterozaal altijd klassieke M/V-films, een tijdlang vrijwel altijd van het merk Brazzers. Die shemale films lijkt me een vergissing. Bij de kassa worden de monitoren bediend en niet alle kassamensen zijn even betrokken bij wat ze doen en wat er gedraaid wordt. Dus ik vermoed een foutje.

Bedankt voor de uitleg. Dan zal het inderdaad wel een foutje zijn geweest. Later nog maar een keertje proberen dan, hopelijk zijn er dan wel M/V-films te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan