Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDirecte omgeving vind ik maximaal 20 kilometer. En bij Hookers was ik een pb gewend nl. Maar helaas zijn mijn ca. 100 recensies daar niet meer te lezen. Dus helpen deed ik zeker. Ik hoop dat je een adresje weet, hoeft dus niet per pb.wat versta jij onder de directe omgeving?
En waarom liefst per pb? We helpen elkaar hier toch?
Een goede dame voor privéontvangst of club in omgeving Ede dan? Ik kom zelf uit Groningen, daar is het aanbond van massagesalons voor erotische massage behoorlijk. Dus het verbaast me dat ik rondom Ede weinig kan vinden. Maar mogelijk kijk ik niet goed.Ok, 20 km is te close, kan ik je helaas niet helpen.
Een tantramassage of een erotische massage is heel wat anders he. Als je een " echte" tantramassage krijgt kom je als man juist NIET klaar, maar hou je die seksuele energie (waar een tantramassage om gaat) binnen.
PB's lijkt me alleen nuttig als dingen niet openbaar mogenGewoon adresjes delen is niks mis mee toch, als diegene van het adres dat ook maar ok vindt.
Ik doe alleen PB als ik iemand een tip wil geven over een salon waar meer gebeurd dan mag bijvoorbeeld. Of mis ik iets?
Wat dacht je van Eva?: https://www.eva-massage.nl/wie-ben-ikWeet iemand een goed adres (privé of massagesalon) in Ede of directe omgeving voor een een erotische- of tantra massage? Liefst reactie via privébericht.
Wat een prijzen voor een massageWat dacht je van Eva?: https://www.eva-massage.nl/wie-ben-ik
Het schijnt wel een topper te zijn. Ik ben van plan komende maand eens langs te gaan en zal dan een recensie schrijven.Wat een prijzen voor een massage
Ben benieuwd naar je recensie. Het is een voluptueuze vrouw met ferme borsten en een behoorlijke kont. Alles strak en er 'blubbert' niets. Ik vond haar massages altijd fijn en vernieuwend. Mede door de prijs en de afstand ben ik uiteindelijk afgehaakt. Ze richt zich vooral op het hogere, zakelijke segment. Ze had altijd een 'slaafje' in huis die de deur opendeed en drinken en een hapje kwam brengen wanneer dat tot het pakket behoorde. Ik ben benieuwd of hij daar nog steeds is.Het schijnt wel een topper te zijn. Ik ben van plan komende maand eens langs te gaan en zal dan een recensie schrijven.