Klop
Wandelaar
- 92
- 15/11/21
- 34
Hoi wandelaars,
Wie heeft ervaring met deze dame? Ik heb haar vaker gezien maar nooit geprobeerd.
Hoor graag van jullie!
Klop
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThanks Alex, mag ik vragen wat haar achtergrond is? Aziatisch of Europees?Paar keer geweest, aardige dame, praat veel, geen onaardig uiterlijk, handjob aan einde is redelijk en beter dan de massage.
Is de massage alleen maar massage of wordt je ook geteased?Paar keer geweest, aardige dame, praat veel, geen onaardig uiterlijk, handjob aan einde is redelijk en beter dan de massage.
Amper tease, in mijn herinnering.Is de massage alleen maar massage of wordt je ook geteased?
Ik was er al bang voor...ik sla deze maar over dan.Amper tease, in mijn herinnering.
Laatst langs geweest, we herkenden elkaar nog, was leuk. Het was iets meer teasend dan geen tease.Ik was er al bang voor...ik sla deze maar over dan.
Klopt het dat ze niet in lingerie of topless masseert maar met topje? Ik denk je moet je fantasie dan maar goed gebruiken tijdens de massageLaatst langs geweest, we herkenden elkaar nog, was leuk. Het was iets meer teasend dan geen tease.
Bedankt, wel lastig afwegen dan. Even verder zoekenNee met een jurkje zoals in de advertentie staat