Erotische massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Apeldoorner

Wandelaar
53
11/01/22
28
Ik weet niet of het hier wel of niet mag maar als het niet mag, plaats dit berichtje dan maar in de juiste categorie.

Wat vinden jullie hoe een erotische massage eruit zou moeten zien?
Er zijn dames die denken, dat als ze de piemel masseren dat het dat is maar ik zie dat toch anders.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Reacties van de masseuses mag natuurlijk ook.
 
heb hier van de wek wat geschreven

Ik moet zeggen dat het de laatste tijd dus erg lastig is om een goede masseuse te vinden die ook nog is erotische dingen doen.
Er zijn dames in bepaalde salons die totaal niet kunnen masseren, dit zijn vaak de salons waar ook sex wordt aangeboden, maar had laats ook een nare ervaring bij een andere salon.

Je gaat misschien lachen, maar het belangerijkste voor mij bij een erotische massage is erotiek. Als de masseuse er geen zin in heeft, of niet weet hoe erotisch te masseren wordt het al niets. Daarnaast specifiek bijeen body2body massage verwacht ik dat voor minstens de helft van de massage body gebruikt wordt, en niet handen. Sommige slaons beloven tantra aan het einde, wat duidelijk niet hetzelfde is als een beetje aftrekken. Voor mij bij voorkeur trekken ze helemaal niet af maar gebruiken ze hun lichaam om druk op je lul te zetten en je zo klaar te laten komen, kan een beetje helpen met de handen natuurlijk. Heb op die manier echt nog intensere orgasmes gehad dan met sex. Maarja kan het in nederland bijna niet vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan