Ervaring GB Zwolle? 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Graag naar deze GB gewild.
Maar gaat mij helaas ook niet lukken.
Ben zeer nieuwsgierig naar de ervaringen.
Foto's zien et ieder geval goed uit.
Ik hoop een volgende keer.
 
Vandaag bij het feestje geweest. Vanwege werk maar kort helaas. Communicatie vooraf was duidelijk en zoals afgesproken kreeg ik zondag het adres door. Voor mij letterlijk om de hoek....

Bij binnenkomst waren er al twee andere mannen en de dame was al begonnen een van de heren te pijpen (zonder). Haar kleren waren nog aan. Het was mogelijk om boven even te douchen en toen ik na 2 minuten weer beneden was lag ze al op het matras met een piemel in haar mond. Daar kon ik mooi bij aansluiten. Lekker diep pijpen zonder. Ondertussen bleef de bel maar gaan en liep het vol met uiteindelijk mannetje of 6.
Pijpen ging zo lekker dat de eerste al in haar mondje spoot. Ze slikte alles door. Terwijl ze mij zoog, kan ik met twee vingers haar natte kutje vingeren.
Ik heb toen snel een condoom om gedaan en heb haar hard in missionaris kunnen nemen. Tegelijkertijd zoog ze twee andere mannen af.

Na een tijdje een andere kerel haar laten neuken om zelf even op adem te komen. Toen hij klaar was kon ik er weer in en ben ik na hard doorstoten lekker klaar gekomen.

Na het douchen even met de organisator gesproken. Alles was prima geregeld, drankjes waren aanwezig, net als handdoeken.

Ik moest helaas weer weg dus ben benieuwd wat de anderen nog kunnen toevoegen.
 
Vandaag bij het feestje geweest. Vanwege werk maar kort helaas. Communicatie vooraf was duidelijk en zoals afgesproken kreeg ik zondag het adres door. Voor mij letterlijk om de hoek....

Bij binnenkomst waren er al twee andere mannen en de dame was al begonnen een van de heren te pijpen (zonder). Haar kleren waren nog aan. Het was mogelijk om boven even te douchen en toen ik na 2 minuten weer beneden was lag ze al op het matras met een piemel in haar mond. Daar kon ik mooi bij aansluiten. Lekker diep pijpen zonder. Ondertussen bleef de bel maar gaan en liep het vol met uiteindelijk mannetje of 6.
Pijpen ging zo lekker dat de eerste al in haar mondje spoot. Ze slikte alles door. Terwijl ze mij zoog, kan ik met twee vingers haar natte kutje vingeren.
Ik heb toen snel een condoom om gedaan en heb haar hard in missionaris kunnen nemen. Tegelijkertijd zoog ze twee andere mannen af.

Na een tijdje een andere kerel haar laten neuken om zelf even op adem te komen. Toen hij klaar was kon ik er weer in en ben ik na hard doorstoten lekker klaar gekomen.

Na het douchen even met de organisator gesproken. Alles was prima geregeld, drankjes waren aanwezig, net als handdoeken.

Ik moest helaas weer weg dus ben benieuwd wat de anderen nog kunnen toevoegen.
Ik kan hier niks aan toevoegen omdat ik er niet bij was helaas.
Maar ik hoop dat ze snel weer een gangbang organiseert.
Zo te horen was het allemaal goed geregeld.
En de foto van de dame zag er goed uit .
Dus ik hoop op een snelle herhaling.
 
Dank voor je recensie @Dave Brave! Ben wel benieuwd hoe de dame er verder uit zag.... (foto zegt niet alles..) Hoe waren haar skills..??? Was ze lekker actief?? Was de GB in een privé woning/appartement o.i.d.. Was alles netjes schoon en verzorgd? Was het een beetje makkelijk parkeren daar?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag Ruby bezocht. Volgens mij een nieuwe aanwinst voor gangbang Zwolle. Er waren een paar vast gasten en een aantal nieuwe. Ook een erg irritante kale ouwe man aanwezig die continue alle aandacht opeiste. Waar je ook probeerde, continue zat die lul van hem er tussen. Verschrikkelijk! Dat was het enige smetje, verder was het prima. Leuke vrouwtje die zich graag liet onderspuiten. Neuken op zijn hondjes genoot ze heerlijk van. Lekker kreunen… heerlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan