ervaring met "Blond" massage

Bartje78

Newbie
11 apr 2022
14
5
Inmiddels meerdere keren geweest. Niet meer de jongste inderdaad, maar geeft een heerlijke massage. Een paar heerlijke borsten waar je lekker je gang mee kunt gaan. In de buurt en zeker een adres waar ik nog vaker ga komen.

• Leuk
Waarderingen: Geniethetleven

Kieskeurig

Wandelaar
5 jul 2021
39
34
Was vandaag in het bezit van een volle zak die nodig geleegd moest worden.Moet eerlijk zeggen de massage was prima en over de erotische handelingen geen klagen.
Ga ik nog eens terug ?
Ja, alleen als ik met een volle zak in de buurt ben want de dame heeft voor mij teveel kilometers op de bandjes.

Kieskeurig

Wandelaar
5 jul 2021
39
34
ie de recensies zou ik zeggen, ik ben er afgelopen week nog geweest, vind haar aardig geeft een goede massage en je jongeheer geniet er ook van.
goede prijs kwaliteit verhouding, maar ik heb liever iets jongers,
Maar dat Is persoonlijk.

• Leuk
Waarderingen: Willemse

dirtycurt

Newbie
21 jul 2022
10
13
Ik ben ook al een paar keer bij Blond geweest.
De massage is redelijk, kreeg alleen een beetje last van mijn nek omdat je je hoofd naar de zijkant moet draaien als je op je buik ligt.
Na een tijdje omdraaien en begint ze lekker met je kleine grote vriend te spelen.
Ze is idd al wat ouder maar best mooie grote borsten nog.
Deze gebruikt ze goed en daar mag je voorzichtig best een beetje mee spelen.
Goed adresje.

Ben eigenlijk opzoek naar meer van dit soort adresjes in NH.
Ik weet er zelf ook 2 in de buurt, miss kan er wat uitgewisseld worden via PB!

• Leuk
Waarderingen: Geniethetleven

Adam77

Wandelaar
23 feb 2022
27
34
Is een lieve dame die gek is op George Michael. Ben wel.10x bij haar geweest, heerlijke borsten en prima hp, maar na 10x wel telkens hetzelfde liedje dus zoek iets anders. Mocht iemand iets weten, heel graag een pb

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Saikeon en gryphon
2 jul 2022
13
6
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
65
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In Amsterdam Noord ben ik een paar keer bij haar geweest. Nette, schone ruimte. Massagetafel met kussentje voor je hoofd, ik vind persoonlijk een gat in de tafel wel prettiger. Relaxe muziek op achtergrond (zoals eerder opgemerkt wel altijd George Michael). Ze is rond de 60 schat ik, aantrekkelijke, aardige vrouw. De massage was zacht tot medium. Ze masseert heel de achterkant. Na het omdraaien een lekkere pikmassage, waarbij ze topless is en haar (nog mooie, grote) borsten gebruikt. Nooit gevraagd of geprobeerd of er meer mogelijk was, die indruk kreeg ik in ieder geval niet. Na afloop wel gelegenheid om te douchen. Jammer dat ze is verhuisd, waar ze nu woont is wat te ver voor mij.

• Leuk
Waarderingen: dirtycurt