WHEM Ervaring met Lucy-R Maastricht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.055
02/07/21
2.139
15
Ik zie deze ad staan en het lijkt te mooi om waar te zijn.

Alleen beetje knip- en plakwerk in tekst.
"Mijn prijzen staan vast"
"Vraagprijs is €250 per uur"
"Extras zijn bespreekbaar tegen meerprijs"

Standaard slechts beperkte mogelijkheden.
Alleen reageren via whatsapp. Voordat we tot een afspraak komen wordt er altijd even met Facetime-, Skype- of Whatsapp videogebeld Dit om fakers en misverstanden te voorkomen.
 
Leuke foto's erbij, toch voelt t niet goed. Zo'n dame zou dan toch minimaal wat goede tot zeer goede referenties moeten hebben. Verder heb ik me deze zomer kostelijk vermaakt met amateurtjes
 
Valt mij al te vaak op dat mensen geen recensies maken. Kan niemand mij wijsmaken dat nooit iemand hier is geweest.
Dat was dan ook mijn twijfel. Gelukkig niet zo wanhopig dat ik er perse heen moet. Zoals gezegd, ziet er allemaal prima uit. Zou graag een recensie zien, maar zoals enkele al weten heb ik wat leuke vaste contacten voor weinig en veel plezier aan. Dan houd ik me liever bij deze contacten. Mooi is niet altijd beter zullen we maar zeggen
 
Dat was dan ook mijn twijfel. Gelukkig niet zo wanhopig dat ik er perse heen moet. Zoals gezegd, ziet er allemaal prima uit. Zou graag een recensie zien, maar zoals enkele al weten heb ik wat leuke vaste contacten voor weinig en veel plezier aan. Dan houd ik me liever bij deze contacten. Mooi is niet altijd beter zullen we maar zeggen
Dank je, daar kunnen we iets mee
 
Probleem hier is dat er vast mannen zijn geweest. Maar te lui zijn om recensies te maken.
Hoe vaak kees je niet dat klant slechte ervaring post over dame. En dan komt pipo de clown zeggen 'oh had ik ook tijdje terug'
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan