Ervaring met nymfomane slavin Lisa - Numansdorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kom op zeg. 850 euro voor 3 uur alsof het dan full-time actie is. Wat een vernedering voor haar man moet dat toch zijn 🤪

Heb ze al vaker voorbij zien komen met astronomische prijzen zonder duidelijke ervaringen van anderen
 
Kom op zeg. 850 euro voor 3 uur alsof het dan full-time actie is. Wat een vernedering voor haar man moet dat toch zijn 🤪

Heb ze al vaker voorbij zien komen met astronomische prijzen zonder duidelijke ervaringen van anderen
Astronomische bedragen
Jaarsalaris Steven Bergwijn 4.5 miljoen. Brobbey 3.2 miljoen.
Dat is pas astronomisch...
 
Bedragen blijven relatief en een persoonlijke keuze waarvoor ik altijd respect voor zal hebben. Als ik een LTR business trip date boek zullen sommigen zich ook afvragen of dat het waard is.

Maar uit deze advertentie kan ik uit niets opmaken wat er zo uniek is.
 
Ik ben er geweest, 3 uur voor genoemd bedrag.
Mijn ervaring, ze is echt, ze is zeer aantrekkelijk, of alle in de advertentie genoemde mogelijkheden werkelijk gedaan worden betwijfel ik, want mijn intentie was om veel meer te doen dan daadwerkelijk gebeurd is. Dit was echter niet mogelijk omdat ze door haar / hen eigen toedoen in een geestelijke staat kwam waarin er niet echt veel meer mogelijk was. Hierom had ik niet gevraagd, maar ontstond wel . De man regelt alles via de app e.d. Hij is naar eigen zeggen de cuckold maar hij bemoeit zich er continu mee, is erg nadrukkelijk aanwezig en praat veel te veel. De daadwerkelijke 3 uren date waren gerelateerd aan het bedrag van €850 matig tot slecht. Het was van mijn kant bekeken weggegooid geld en tijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan