Ervaring met shemale

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1502
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1502

Guest
Hoi liefhebbers,

Ik ben nieuw hier, heb een account op hookers gehad maar dat is na de grote reset verloren gegaan. Nou maar even kort, ik heb een grote interesse in shemales. Ben al bij eentje geweest genaamd Emilly en die werkt ook op de wallen en dat was hemels. Recensie volgt. Nu "volg "ik Paloma al een tijdje en die zou ik graag willen bezoeken maar ben bang dat ze te heftig voor me is. Of valt dat wel mee?
 
Emily is meer bottem dan top, maar inderdaad een schatje.
Probeer eerst Angel , ontvangt nu in Alphen a/d Rijn, hele zachtaardige trans en neemt de tijd voor je.
 
Door schade en schande leer je, Bassie heeft ondertussen ook wel wat leergeld betaald links en rechts, hangt ook van de shemale zelf af, heeft deze een klik met je of niet, daar valt of staat heel de date mee.
Een tijd geleden hier ook een ( Hookers ) een recente gelezen , en deze kwam goed uit de verf zal ik maar zeggen, dus afspraak maken en er naar toe, bij binnenkomst klopte er al iets in mijn broek en denk dit gaat het worden "jippie" , uiteindelijk met zip in en zip out 20-25 min verder 150 lichter, en aardig over de zeik zal ik maar zeggen, waarschijnlijk omdat "het" ongesteld was ,of een andere afspraak heeft staan ,of er gewoon klaar mee is. En dan reageer je op de recente dat het allemaal nog al tegenvalt, en dit wordt dan door sommige tegengesproken. Wat wel opviel was dat deze maar relatief weinig berichten hadden en al heel weinig recensies.

Dus eigen bevindingen zijn het beste, of van leden met een respectabel berichten recensies
 
Het blijft vaak iets persoonlijks. Ik heb zelf een goede klik met Paloma, Emilly en Dominique. Paula in het verleden ook maar die heb ik al jaren niet gezien. Ik heb ook wel eens een date gehad met een trans wat niet klikte. Date was niet goed..shit happens. Daarom begin ik eigenlijk niet aan een trans die ik niet ken.
Gelukkig ken ik er een hoop!!!
 
Het blijft vaak iets persoonlijks. Ik heb zelf een goede klik met Paloma, Emilly en Dominique. Paula in het verleden ook maar die heb ik al jaren niet gezien. Ik heb ook wel eens een date gehad met een trans wat niet klikte. Date was niet goed..shit happens. Daarom begin ik eigenlijk niet aan een trans die ik niet ken.
Gelukkig ken ik er een hoop!!!
Tja je moet ergens beginnen, en elke keer naar dezelfde gaan is de kick er vlug van af, had ondertussen wel een aardige gevonden, ook app contact gehouden tijdens de Lock down, deze was op vakantie in haar thuisland , zelfs de statusupdate was te zien van what app, wat wil zeggen dat je ook in het contactenboek staat. Na veel belovend app contact komt deze terug naar de Lock down blijkt de prijs € 50 meer te zijn per uur, € 200 dus, en dan is er een grens overgeschreven en komt er eend eind aan onze relatie. Toch duidelijk gemaakt dat voor mij €150 max is voor een uur en niet voor 45 min, einde status update, einde bezoek, jammer
 
Hoewel ik € 50 prijsverhoging ook veel vind, ben ik bang dat er (in ieder geval op kinky) wel een trend waar te nemen is. In tegenstelling tot de dames, waarbij de prijzen enorm kunnen verschillen, lijkt het erop dat transdames de prijs bijna vrijwel allemaal op hetzelfde niveau houden. Of je nu naar transdame A of B gaat betaal je eigenlijk hetzelfde. Uitzonderingen daargelaten. Dat was tot voor corona vrijwel altijd € 100-€ 150 en dat is nu € 150-€ 200 geworden.
 
Paula is nog steeds 100-150 net als Paloma. Dominique is vanaf 100. Dit zijn wel dames van de oude garde. Dat die mooie en jonge shemales 200 vragen is een trend geworden.
In Engeland rekent bv Suzana Holmes £250 voor een uur. Sommigen op kinky werkten daar ook.
 
Ik heb op hookers nooit iets over Ana Mason gelezen (dat weet ik omdat ik zelf heb gevraagd wie ervaring met haar had). Maar zij bulkt kennelijk uit van de goede recensies op Wiki, is Nederlands en is volgens mij wel voor veel in. Wat belet mij dan om te gaan? Nou, heb deze week op het punt gestaan om langs te gaan maar ze lijkt wat voller dan ik zou willen en ik moet sowieso nog die drempel over om voor het eerst een ts te bezoeken.


Ook Linda Lolo/Rita vind ik wel aantrekkelijk maar te weinig reviews. https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5870&lan=en
 
Ik heb op hookers nooit iets over Ana Mason gelezen (dat weet ik omdat ik zelf heb gevraagd wie ervaring met haar had). Maar zij bulkt kennelijk uit van de goede recensies op Wiki, is Nederlands en is volgens mij wel voor veel in. Wat belet mij dan om te gaan? Nou, heb deze week op het punt gestaan om langs te gaan maar ze lijkt wat voller dan ik zou willen en ik moet sowieso nog die drempel over om voor het eerst een ts te bezoeken.
Ben enorm benieuwd wat er et je gebeurt alsje de drempel over bent. Kan me mijn eerste keer nog herinneren (liep totaal anders dan ik had verwacht en vooraf had gewild) en hoe ik er nu naar kijk
 
Mijn eerste ervaring was met een blonde trans in Amsterdam. Niet zo groot geschapen maatje Emilly en dat is uitstekend voor een eerste keer. Ik was toen erg nerveus en schichtig dat iemand me zou zien. Sloeg nergens op was prive ontvangst haha.
 
Ben enorm benieuwd wat er et je gebeurt alsje de drempel over bent. Kan me mijn eerste keer nog herinneren (liep totaal anders dan ik had verwacht en vooraf had gewild) en hoe ik er nu naar kijk
Ben toch benieuwd of je dit positief of minder positief bedoelt, als ik zo vrij mag zijn om het te vragen. Ik moet wel melden dat ik een voorkeur heb voor een (volledige) bottom ts. Ik zit er (nog?) niet op te wachten om zelf bottom te zijn.
 
Ben toch benieuwd of je dit positief of minder positief bedoelt, als ik zo vrij mag zijn om het te vragen. Ik moet wel melden dat ik een voorkeur heb voor een (volledige) bottom ts. Ik zit er (nog?) niet op te wachten om zelf bottom te zijn.
Niet zo maar positief, maar zeer positief. Waarbij ik toen verrassenderwijs heb vastgesteld dat ik zeker geen top ben.

En verder wat Jeremiah zegt.
 
Ik ben zelf ook met bottems begonnen, maar in de loop der jaren langszaam meer verschoven naar tops.
Laatst Emily gewoon voorbij gelopen, terwijl ze vrij was.
Een andere dag nog 40 min staan wachten tot ze vrij was.
Maar ik denk dat ik nu meer "versatile" ben als vroeger.
Maar een trans zonder borsten, al zijn ze nep, is psychisch nog een brug te ver.
 
Ik ben versa. Emilly spreek ik altijd bij haar thuis af. Duur met parkeren omdat ik meestal wel 3 uur binnen ben. Ga ook wel eens met haar weg na de sex. Af en toe Zandvoort of Egmond aan zee. Ze is leuk gezelschap en altijd opgewekt. Als ik nou een shemale als vriendin zou willen zou zij dat zijn.
Paloma kom ik ook bij haar thuis. Nooit langer dan een uur. Dominique altijd op de wallen. En paar keer bij Bardelines geweest. Amanda uit den Haag ook regelmatig. En heel af en toe eentje van kinky. Op de diverse chatsites zitten vaak hele mooie travo's. In Amsterdam er eentje die werkt in een dure kledingsite. Indonesisch. Klein. Maar wel goed geschapen. Geen pruik lang haar van haarzelf. Ga ik al jaren 4-5 x per jaar op zondag heen. Kost niks. Die wil gewoon 2 uurtjes sex en klaar. Geen bijbedoelingen etc.
Best bizar als ik het zo teruglees al die sex met shemales en travo's.
 
Ik zie een hoop potent(iele) dates op Kinky. Maar doordat hookers offline is kan ik bijna geen reviews vinden. Ik bedoel qua shemales/TS privéontvangst. Zijn er hier nog mensen die ervaringen willen delen?
Korte beschrijving is ook al prima.
Bassie?:)
 


 
Ik kan je alvast waarschuwen voor Adre Rosero TS. Dat is een TS die adverteert met valse foto's. Eenmaal aangekomen op locatie is de dame in kwestie natuurlijk 'net even weg'. Groen als ik toen was toch mee in zee gegaan. Uiteindelijk mijn geld teruggevraagd. Nadat ik een deel terug had gekregen heeft ze me met een chagrijnig hoofd de deur uit gezet. Slechtste ervaring ooit. Adverteerde voorheen onder vele andere namen, waaronder Paris, altijd met dezelfde fake foto's. Ik vraag me af wie de TS van de foto's is want die is wel erg knap.

Met deze dames heb ik wel een prettige ervaring gehad

Bardelines (voorheen Madelines). Aardige TS en ze vraagt maar € 100 per uur. Dat is denk ik wel het laagste uurtarief voor een goed uitziende TS.
Debora herinner ik me nog altijd, want met haar had ik een GFE
En ook Sariane was het heel gezellig mee, al is zij wel wat zakelijker dan Debora, maar verder wel prima TS.

De anderen die ik bezocht heb zie ik helaas niet meer terug op Kinky, dus die zijn misschien gestopt.
 
Barderlines ben ik twee keer geweest. Niks mis mee. Ook goeie sex. Toch niet echt een klik mee.
Emilly is goed voor een beginner. Leuke mooie Zuid Amerikaanse die goed Nederlands spreekt.
Paula ook goed voor een beginner. Spreekt goed Engels. Net als Emilly hele goeie sex en heel prettig iemand.
Deze dame ben ik vorig jaar voor de eerste lockdown geweest. Bloedmooie Spaanse shemale. Foto's zijn echt en de date was ook goed. Ook hier zal ik een recensie nog over schrijven. Waarom bij die ene keer? Tja ze is hetzelfde als Emilly meer bttm en ik heb met Emilly een enorme goeie band. Daar ga ik daar liever heen.
Voor echte tops zijn er meerdern zoals Paloma en Dominique om er maar twee te noemen. De dames zijn dominant en enorm geschapen. Daar moet je tegen kunnen. Ik zeg altijd: niet doen voor een eerste keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan